nederlandse (web)design tijdschriften?

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ik ben al een tijdje met webdesign aan het pielen maar ik wil nou toch wel een keer een hoger niveau bereiken. nu is mijn vraag dus: Weet iemand welke (web)design-tijdschriften we te krijgen zijn en vooral waar (ik heb het hele land zo'n beetje afgezocht maar ze konden me nergens verder helpen) en misschien de url van hun homepage erbij? Het liefst in het nederlands maar engels zou ook kunnen.

p.s. er komen vast wel reacties met: "zoek naar tutorials" of iets dergelijks maar ik ben echt op zoek naar (web)designtijdschriften

Verwijderd

Ik heb wel eens iets gekocht, publish it was de naam dacht ik, maar dat was niet alleen webdesign, en erg mac gericht. Was wel jammer, nu heb ik een abo op computer arts.

• Oefening
  • Niet online
ho foutje, helemaal vergeten.
iig bedankt

• Oefening
  • Niet online
ik heb nog eens ff gekeken maar ik vind er dus geen url's behalve van create en verder zie ik ook geen nederlandse erbij staan. Weet iemand nederlandse webdesigntijdschriften of bestaan die niet??
En weet iemand de url's van die tijdschriften? want gewoon .nl of .com achter de naam zetten werkt niet
En waar kan ik deze tijdschriften kopen? (ik ben al verschillende (grote) boekhandels afgeweest maar nergens iets gevonden. Weet iemand misschien een winkel (+ adres)? maakt niet uit waar.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Nederlandstalige web-gerichte tijdschriften zijn er niet meer volgens mij, zijn allemaal ten onder gegaan.. WAVE, dat was nog es mooi.. *zucht* verder zijn er wat initiatieven geweest als bv Webmaster, maar die zijn ook een stille dood gestorven, danwel samengegaan met een ander tijdschrift van dezelfde uitgeverij. D-Zone is zo'n samenraapsel. Stuk voor stuk weinig boeiende bladen en ik denk dat je het maar op een goed tijschrift uit de UK moet houden.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Oefening
  • Niet online
Op donderdag 28 december 2000 23:25 schreef OzBoz het volgende:
Nederlandstalige web-gerichte tijdschriften zijn er niet meer volgens mij, zijn allemaal ten onder gegaan.. WAVE, dat was nog es mooi.. *zucht* verder zijn er wat initiatieven geweest als bv Webmaster, maar die zijn ook een stille dood gestorven, danwel samengegaan met een ander tijdschrift van dezelfde uitgeverij. D-Zone is zo'n samenraapsel. Stuk voor stuk weinig boeiende bladen en ik denk dat je het maar op een goed tijschrift uit de UK moet houden.
Weet je toevallig ook waar ik die dingen kan krijgen? dat is mij grootste probleem. iig bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Cre@te Online is volgens mij bij de AKO, Bruna en betere boekhandel te krijgen. Maar ik heb zelf maar een abo genomen, das ongeveer 184,- voor 13 nummers.. en het zal in de winkel wel ongeveer 25-30,- per nummer kosten. Tel uit je winst.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1