Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• pelleke
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-11-2024

pelleke

Aut viam inveniam aut faciam

Topicstarter
Hallo!

Ik heb een PC waarop ik een mooie MIDI-file kan maken. Die wil ik vervolgens gebruiken als polyfone ringtone op mijn Sony-Ericcson T300. Deze is voorzien van infrarood functie. Mijn PC heeft dat niet, en de arme student wil die natuurlijk niet aanschaffen.

Gelukkig (?) heb ik ook een Palm m515, die hang je aan de cradle, midi-file erin, vervolgens beamen (met IrDA) naar de foon.

Nu zoek ik een stukje software waarmee ik die midi's in mijn pda kan dumpen, en ze vervolgens kan beamen. Ik heb al even gekeken naar het programmaatje 'fileprog' maar die deed niet wat ik wilde, d.w.z. die kan alleen overweg met een SD-kaart, maar het interne geheugen wil die niet gebruiken.

Weet iemand een app waarmee dit kan?

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Daar is het progje MyPhone geschikt voor, moet je ff zoeken op Palmgear ofzo, is gratis en werkt prima! :)

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

• pelleke

pelleke

Topicstarter
Leek er aardig uit te zien, maar dat progje vreet mijn midi files niet. :( (Niet lief!) Als ik ze wil converten naar pdb's zeurt ie over MIDI format 0 (en ik maak ze midi format 1, wat mijn telefoon prima aankan)

Zijn er nog meer van die programma's?

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Hmm vreemd, ik heb nog nooit foutmeldingen met dat progje gehad, ik weet trouwens niet wat voor midi's ik erop zet, format 0 of format 1, maar goed tot nu toe heeft het altijd gewerkt. Ik heb namelijk ook een T300 icm een Palm III en of er meer zijn van die programma's zou ik niet weten, dit progje werkt bij mij goed, dus verder nooit naar gekeken. Moet je ff zoeken op midi bij die Palmsoftware sites, dan zul je vast wel meer vinden. :)

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

• pelleke

pelleke

Topicstarter
Het hoeft niet eens zo specifiek... Het enige wat handig is een programmaatje dat via een conduit files kan ontvangen, no matter what kind, en die gewoon kan beamen naar een ander apparaat.

Nu heb ik zo'n programma gezien, maar die kon het alleen via een SD-kaartje, maar via het gewone interne geheugen moet het toch ook mogelijk zijn?

* pelleke gaat zich verdiepen in het zelf programmeren van zo'n app...