Sinds vorige week heb ik een webcam, en even zo lang ben ik bezig om hem op me site te krijgen. opzich is dat een koud kunstje, er zijn tig programma's voor. in 100 verschilleden smaken. Alleen wil ik het zonder programma doen, die werken namelijk met hun eigen webserver (of ze verversen een plaatje wat je moet laten zien maar ik wil het streamen, dus niet om de X seconde een plaatje verversen, anders had ik geen probleem) en dan moet ik daar dus een andere poort voor gaan gebruiken dan 80. (anders kom ik in de problemen met m'n eigen webserver die al op poort 80 zit) en die poort staat niet overal open. Ook zijn de meeste van de progjes nogal crashgevoelig heb ik gemerkt.
Nu ben ik dus op zoek naar een manier om m'n webcam zonder een extern programma op m'n site te krijgen. het beeld zit ergens in m'n pc, dus die moet ik er op de een of andere manier toch uit kunnen trekken of ben ik nu zo gek? Ik kan iig geen oplossing vinden. (er zijn 100en manieren om een jpeg te updaten heb ik wel gezien, maar das dus niet de bedoeling.)
Ben hier op GoT wel op "Ming" gestuit bij het zoeken, maar heb niet kunnen vinden hoe dat me kan helpen.
Iemand suggesties in welke hoek ik dit moet zoeken?
Nu ben ik dus op zoek naar een manier om m'n webcam zonder een extern programma op m'n site te krijgen. het beeld zit ergens in m'n pc, dus die moet ik er op de een of andere manier toch uit kunnen trekken of ben ik nu zo gek? Ik kan iig geen oplossing vinden. (er zijn 100en manieren om een jpeg te updaten heb ik wel gezien, maar das dus niet de bedoeling.)
Ben hier op GoT wel op "Ming" gestuit bij het zoeken, maar heb niet kunnen vinden hoe dat me kan helpen.
Iemand suggesties in welke hoek ik dit moet zoeken?
PSN: DutchTrickle PVoutput