Toon posts:

Welke laptop...!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of jullie er ook zo'n last van hebben (gehad), maar ik ben van plan om een laptop aan te schaffen, maar ik kan maar niet kiezen.... 8)7

Mijn eerste keuze was eigenlijk de Acer Ferrari 3200, toen ik hem voor 't eerst zag, was ik direct verkocht, de specs zijn ook echt _/-\o_
Maar het nadeel is denk ik de Processor en daardoor ook de accutijd :?
De processor heeft een cache van 512 kb, maar zal je het verschil met bv. een Dothan met een cache van 2mb goed merken?
En de accutijd zit ongeveer rond de 2uur heb ik begrepen? Schiet dus ook niet echt op :'(

Toen zag ik de Asus M6800 Ne, de videokaart was iets minder, maar dat is niet echt een groot probleem. De processor, dothan 1.7, is echt stukken beter (van wat ik ervan gelezen heb) en de accutijd ligt ook op 4-6 uur :9~
Maar dankzij een of andere Typhoon in Taiwan ligt de levertijd op een aantal weken, wat eigenlijk te laat is voor me....

De laatste tijd heb ik een beetje gekeken naar de Diabloo V3100/ V3010 (van de laptopper). Maar de behuizing van deze laptops schijnt niet echt geweldig te zijn.....das dus ook een afknappertje!!!

Mijn budget is trouwens rond de 2000 euro
Misschien dat jullie nog wat suggesties hebben....

Verwijderd

De acer aspire 2012 is ook wel een leuke laptop.

http://www.de-laptopper.nl/index.php?file_id=2448

Hij is ook nog eens een stuk goedkoper dan de laptops die jij noemt.

centrino 1,5
512 mb geheugen (1024 kan)
40 gb hd (ook upgrade mogelijkheden)
ati radeon 9700
wxga scherm

Kijk ook eens op dell.nl
Met het budget wat jij noemt zou ik voor een dell gaan, omdat het kwalitatief goed laptops zijn. De dell inspirion 8600 bijvoorbeeld.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2004 15:18 ]

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kijk ook eens naar Asus, Acer is niet heilig ofzo. Als je leest hoe ze met hun klanten omgaan, de problemen hier @ GoT, dan zou ik me wel 3x bedenken voor ik voor Acer zou gaan :X

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

+ het feit dat acer flut schermen gebruikt