Euroteken vast zetten in Excel

Pagina: 1
Acties:
  • 542 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46060

Topicstarter
Ik heb een klein probleem met Excel, het gaat om Office XP. Voor het bedrijf van mijn oom wil ik graag de standaardfaktuur in excel gebruiken. Deze staat standaard nog op het f teken. Het lukt me wel om het Euro teken in Ecell te krijgen dmv de cellen selecteren en dan via cel eigenschappen de valuta op Euro zetten.

Echter dit moet ik dus iedere keer weer doen als ik Excel opstart en ik zou dus graag de valuta standaard op Euro zetten. Ik heb de search als gebruikt en de informatica leraar op school al lastig gevallen maar tot nu toe nog zonder resultaat, misschien dat jullie mij verder kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-06 20:08

JohnD

Bernd

ik denk dat dit te maken heeft met je landinstellingen onder het config scherm. mijn excel 2000 hier doet het namelijk wel in 1x goed :)

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-06 21:47

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik denk dat de oorzaak anders is. Ik heb ditzelfde verschijnsel met Excel sheets die gemaakt zijn toen valuta op fl stond. Als ik daar nu een waarde als valuta aangeef komt er stug fl voor alhoewel mijn landinstelling allang op EUR staat.

ja, schaamteloze terugvindpost

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:11

Sherlock

No Shit

Heb je in Excel ook een stadaard sjabloon zoals Normal.dot in Word? Misschien dat je het daar in aan kunt passen?

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
Die standaardfactuur is een template in excel? Zo ja, even in de betreffende template (.xlt) bij de celeigenschappen het valutateken aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46060

Topicstarter
Bedankt, het is me gelukt door de template aan te passen, dat had ik zelf ook kunnen bedenken...;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40397

Niet naar deze post kijken. ik moet eerst leren lezen en dan pas gaan typen.

[ Voor 101% gewijzigd door Anoniem: 40397 op 07-09-2004 16:27 ]

Pagina: 1