Logitech Cordless muis met balletje - wieltje gesloopt?

Pagina: 1
Acties:

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 19:02

Hazuki

On my Suzuki

Topicstarter
Ik heb vanochtend mijn Logitech Cordless mouse uit elkaar gehaald om het beestje eens grondig te reinigen. De boel weer netjes in elkaar gezet daarna, maar blijkbaar heb ik iets verkeerd gedaan, want het scrollwieltje biedt geen weerstand meer (maar werkt nog wel gewoon). Aan de binnenkant van het wieltje zitten ribbeltjes, maar die maken geen contact met de as. Er zit wel een klein gleufje waar misschien iets in hoort te zitten. Ben ik soms een onderdeeltje kwijt? Ik heb wel een klein groen kraaltje met een gaatje erin gevonden op de plek des onheils, maar ik geloof niet dat die erin hoort..
Als iemand dezelfde muis heeft en even voor me zou kunnen kijken (evt. met pics?? :> ) zou dat me een heel groot plezier doen! :) _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/37.gif

Koekie?

• pienk
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-12-2024
Hazuki schreef op 07 september 2004 @ 13:54:
Er zit wel een klein gleufje waar misschien iets in hoort te zitten. Ben ik soms een onderdeeltje kwijt?
Volgensmij zit er een veertje voor de weerstand, ik zal vanavond wel even kijken. Ik heb alleen geen digicam dus kan geen pics maken. Kan je misschien zelf een foto posten?

energy powers future motion

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 19:02

Hazuki

On my Suzuki

Topicstarter
Digicam is gejat :( En er zit wel een veertje, maar volgens mij is die bedoeld om zijwaarts wiebelen tegen te gaan. Die heeft dus al een plekje gevonden.

[edit]

\0/ Jaaaaah! Mijn moedertje komt zojuist binnengelopen met het ontbrekende ijzerdraadje! :D Hij werkt weer hoor :Y)

Toch bedankt he, Pienk ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Hazuki op 07-09-2004 14:18 ]

Koekie?