Partitie ineens verdwenen???

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• BizonKid
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-03-2025
Ik wil net wat mp3's luisteren, die op mijn j:\ partitie staan. Nu blijkt die partitie niet meer bereikbaar? Als ik in Mijn Computer de partitie wil openen krijg ik de melding: "De schijf in Station J is niet geformatteerd. Wilt u de schijf nu formatteren?"
De rest van de partities lijkt in orde.
Het is een Maxtor 160GB sata van nog geen jaar oud en ik heb de voorbije tijd niets nieuws uitgeprobeerd of geinstalleerd. Ook de volume naam is trouwens weg, er staat nu alleen nog "lokaal station".

Er stond echt veel data op deze partitie (van 28GB). Ben ik nu alles kwijt of kan ik eventueel nog een unformat doen ofzo?

[ Voor 9% gewijzigd door BizonKid op 07-09-2004 13:50 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum onder "Hoe krijg ik verloren gegane data terug?" :) Het is hier op GoT sowieso de bedoeling dat je vooronderzoek pleegt eer je een topic opent. Daaronder valt het raadplegen van de FAQ van het probleem-gerelateerde GoT-subforum. Daarin staan de antwoorden op de veelgestelde vragen (duh, FAQ = Frequently Asked Questions B) ). Neem alsook rustig de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) om dit soort slotjes in de toekomst te voorkomen ;)

Dit topic is gesloten.