Toon posts:

Mapnamen in Outlook Express

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eerst een engelse versie van Outlook Express op mijn computer geinstalleerd, en vervolgens een vertaal-programma eroverheen gezet. Alles is nu nederlands, behalve de mapnamen (zoals bv Sent Items ipv Verzonden Items).
Ik heb geprobeerd om deze mappen handmatig te renamen, maar dat blijkt helaas niet mogelijk.

is er misschien een andere manier om deze mappen te renamen???
Alvast bedankt!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 13:45:
Ik heb eerst een engelse versie van Outlook Express op mijn computer geinstalleerd, en vervolgens een vertaal-programma eroverheen gezet. Alles is nu nederlands, behalve de mapnamen (zoals bv Sent Items ipv Verzonden Items).
Ik heb geprobeerd om deze mappen handmatig te renamen, maar dat blijkt helaas niet mogelijk.

is er misschien een andere manier om deze mappen te renamen???
Alvast bedankt!
Volgens mij gewoon rechtsklik --> Eigenschappen et voila hier kan je gewoon een andere naam opgeven

/edit: dat werkt dus niet

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2004 13:48 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:04

André

Analytics dude

Gewoon de Nederlandse versie van OE installeren? Zijn er tegenwoordig al vertaalprogramma's voor programma's?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Deze mappen horen tot de basis van OE, en kunnen niet van naam gewijzigd, of verwijderd worden.

welk programma heb je overigens gebruikt om de namen te vertalen ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb win xp (uk versie incl. sp2) geinstalleerd, en vervolgens heel xp omgezet in het nederlands. Daarmee heeft ie dus ook OE 'vernederlandst' behalve deze mapnamen...
maar ik had zelf ook al het idee dat het niet mogelijk zou blijken deze mappen te renamen...
in ieder geval hartelijk dank!