Zoal gezegt in het EMMA topic hou ik me nog wel bezig met wat DOC werk natuurlijk.
Dit is mijn nieuwste aanwinst voor mijn 6800 ultra kaartje

Dit is het grootste gpu wc blok wat ik ooit in handen heb gekregen
Er werd mij wel verteld dat ze de base niet gelapt hadden omdat ik dat toch zelf ging doen

Dit in combinatie met mijn waterchiller moet een zeer goede 3d03/3d05 score kunnen gaan geven.
Voorlopig is het nog plaatjes en geen praatjes
Geen Ultra nog en Emma vergt veel tijd. Ik wil nog wel kijken welke temps dit geeft op mijn testbank.
Mocht er belangstelling van uit de Tweakers FrontPage bestaan ben ik ook bereid een gedegen review te maken voor iedereen.
Meer info is te verkrijgen bij Dangerden waar ik deze ook besteld had, ik kon geen shop vinden die ze al in de racks had liggen
Maar ik weet zeker dat deze bij de goede oc-shops
zullen liggen ASAP
Ik ga verder met Emma tweaking
Dit is mijn nieuwste aanwinst voor mijn 6800 ultra kaartje

Dit is het grootste gpu wc blok wat ik ooit in handen heb gekregen
Er werd mij wel verteld dat ze de base niet gelapt hadden omdat ik dat toch zelf ging doen

Dit in combinatie met mijn waterchiller moet een zeer goede 3d03/3d05 score kunnen gaan geven.
Voorlopig is het nog plaatjes en geen praatjes
Mocht er belangstelling van uit de Tweakers FrontPage bestaan ben ik ook bereid een gedegen review te maken voor iedereen.
Meer info is te verkrijgen bij Dangerden waar ik deze ook besteld had, ik kon geen shop vinden die ze al in de racks had liggen
Maar ik weet zeker dat deze bij de goede oc-shops
Ik ga verder met Emma tweaking