Zet de cv maar uit moe, die AMD draait nu stabiel
Verwijderd
gaan amd kopen 
haai
bios 1005a werkt goed bij mijn rev 1.2
via 4 in 1 drivers 4.26
check voor irq share,s ,kan nogal wat shit
opleveren
frisse windhoos er op ,en je a7v werkt als een bom
cya
haai
bios 1005a werkt goed bij mijn rev 1.2
via 4 in 1 drivers 4.26
check voor irq share,s ,kan nogal wat shit
opleveren
frisse windhoos er op ,en je a7v werkt als een bom
cya
Verwijderd
Ik heb nergens problemen mee
Maar misschien komt het omdat je Win Me gebruikt, ik gebruik Win 98 en alles loopt perfect!
kdraai zelfs ook winme
op een asus a7v en alles loopt perfect
met bios 1005a
op een asus a7v en alles loopt perfect
met bios 1005a
Verwijderd
kan best aan windows ME liggen. Die draait bij mij ook klote. vandaar dat ik weer win98 gebruik.
Bios 1003 heb ik verreweg de minste problemen mee.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Verwijderd
Als je niets zinnigs te melden heb hou je bek dan.Op donderdag 28 december 2000 19:30 schreef harryslinger het volgende:
geen amd kopen
BIOS 1003 er op. Is echt de beste. Of omruilen voor een Abit.;)
Verwijderd
Ik had dat ook met mijn A7V. volgens mij houdt de A7V echt niet van kanke geheugen, bij mij heb ij de rotte appel eruit gehaald en loopt stabiel(nog wat fine tuning nodig)
misscien helpt:
- Dimm interleaved: disabled
- system : Normal
Peformance zal wel achter uit gaan, maar het zal meer stabiel worden. Ik had Dimm-interleaved disabled en Geheugen bandbreedte omhoog kunnen krijgen.
Voor mensen, die weten wat ze doen advieseer ik : wcpredit en wcprset en patch voor Kx133 chipset, werkt okk voor kt133 chipset.
Deze programmaatjes werken als een trein, boeien als je niket zo'n goede tweak bios hebt, H-oda's proggies lossen dat wel op.
Te vinden op www.h-oda.com
misscien helpt:
- Dimm interleaved: disabled
- system : Normal
Peformance zal wel achter uit gaan, maar het zal meer stabiel worden. Ik had Dimm-interleaved disabled en Geheugen bandbreedte omhoog kunnen krijgen.
Voor mensen, die weten wat ze doen advieseer ik : wcpredit en wcprset en patch voor Kx133 chipset, werkt okk voor kt133 chipset.
Deze programmaatjes werken als een trein, boeien als je niket zo'n goede tweak bios hebt, H-oda's proggies lossen dat wel op.
Te vinden op www.h-oda.com
Verwijderd
GVD dat zelfde probleem heb ik ook.Op donderdag 28 december 2000 19:28 schreef jhu het volgende:
Ik heb zelf ook 2/3 keer per dag dat hij vastloopt met Internet Explorer in Windows ME. Wat kan ik nou het beste doen? Groeten
ter info: Ik heb een AMD 1000@1000 Mhz, Bios 1004D, Rev 1.02 en een Creative II Gts
Maar ik ben ZEER tevree met mijn A7V
die werkt echt goed!
WinME Uk erop, of Win98Se in de taal die je wil......
Werkte bij mij ook, met ME Nl loopt die pc constant vast
ligt gewoon aan de bios,
normaal opgelost met 1005a
normaal opgelost met 1005a
Verwijderd
ROFL CGUOp vrijdag 29 december 2000 10:17 schreef Jambek het volgende:
Sorry voor mijn brakke typfouten!!
Alcolol doet een hoop met je(HEHldsf)
"Cant GEt Up"
Zit er dan een verschil tussen die twee versies? Ik zal wel op zoek gaan naar Win ME UK, bedankt voor alle ideeën allemaal, heb ik weer een excuus om geen tentamens te hoeven lerenOp vrijdag 29 december 2000 10:38 schreef Just_Johnny het volgende:
WinME Uk erop, of Win98Se in de taal die je wil......
Zet de cv maar uit moe, die AMD draait nu stabiel
Verwijderd
Klinkt stom, maar was voor mij de oplossing:
handmatig je voltage instellen. De standaard "automatisch" voltage werkt niet goed bij 1-gig'ers.
handmatig je voltage instellen. De standaard "automatisch" voltage werkt niet goed bij 1-gig'ers.
Weet je zeker dat je geheugen goed is??
probeer anders eens je settings op
100mhz ...
en volgens mij is er ook een patch voor windows me in combinatie met via chipset
heb je die al geinstalleerd?
Ik heb zelf a7v in win98se loopt als een trein...(niet van de NS)
Mart
probeer anders eens je settings op
100mhz ...
en volgens mij is er ook een patch voor windows me in combinatie met via chipset
heb je die al geinstalleerd?
Ik heb zelf a7v in win98se loopt als een trein...(niet van de NS)
Mart
Pagina: 1