Ik heb onderstaande vraag aan Panasonic gesteld:
Nou ja, maar heeft iemand hier een idee waardoor het komt?
Brand al jaren met Nero CD's en sinds kort dus ook DVD's.
En kreeg dit antwoord terug....Sinds een aantal maanden ben ik in het bezit van een Panasonic
DVD/CD Player, type DVD-S47. Deze speler heb ik bij de Mediamarkt gekocht met de verzekering dat deze speler alle formaten af kan spelen (met uitzondering van Regio vrij). Tot nu toe heb ik probleem loos gebruik kunnen maken van deze fijne DVD speler.
Tot dat ik voor mijn PC een DVD Brander kocht. Ik heb er een aantal DVD
films mee gebrand die de Panasonic perfect afspeelde. Ook heb ik al meerdere malen MP3 CD's gebrand met mijn voormalige CD-R drive. Echter kunnen er op een DVD heel wat meer MP3 bestanden. Dus ik had de DVD vol gebrand met MP3 bestanden. De computer kan deze DVD prima lezen en afspelen. Echter de Panasonic DVD speler accepteerd deze DVD niet. Hoe kan dit? De DVD is van het merk Philps (net als de film DVD's die ik gebrand heb).
Verder gegevens DVD: DVD+R 120 min. video (extended play 240 min.)
4.7GB Data 1-8x supported. Single Sided. De DVD heeft een paarsige achterkant. Er staan 876 bestanden op en 64 directories. Gebrand met Nero 6.3.1.20 MP3 CDR's van verschillende merken kan ik allemaal afspelen in de Panasonic speler.
Fijne klantenservice... NOT!Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben geen idee hoe het mogelijk is om mp3 te branden op een dvd zodat de speler de bestanden kan uitlezen.
Waarschijnlijk moet er een andere manier van branden worden gebruikt, de reguliere weg zoals op een cd is hier niet van toepassing. Ik adviseer u het internet en forums te raadplegen hoe het een en ander in zijn werk dient te gaan.
Nou ja, maar heeft iemand hier een idee waardoor het komt?
Brand al jaren met Nero CD's en sinds kort dus ook DVD's.