Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Nieuw merk voor in de PriceWatch

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 22:29
Na een tijdje snuffelen hier kom ik er toch niet uit hoe en wanneer er een nieuw merk in de prijswatch terecht komt.
In mijn geval wilde ik wat dingen van Olidata toevoegen. Maar bij het toevoegen van een artikel wordt hij in eerste instantie geweigerd omdat er gegevens ontbreken (wat niet klopt want ik had precies dezelfde info erbij gezet als een bestaande laptop) en in tweede instantie wordt hij geweigerd omdat het merk niet bekend is. Wordt er door de moderators geen onderzoek gedaan naar het al dan niet bestaan van een merk? En in welke vorm hij bestaat. Het merk Diabloo voeg ik er zelf al niet aan toe omdat ik vermoed dat het een eigen merk van 'de laptopper' is maar Olidata wordt ook bij de Kijkshop verkocht en bij diverse andere winkeltjes.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Wacht rustig af totdat je mail terug krijgt. :)

Dit topic is gesloten.