[Win2000, Acrobat 4] .pdf in IE openen

Pagina: 1
Acties:

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:07
hallo,

ik heb mijn pc opnieuw geinstaleerd en zit met het volgende probleem.

waneer ik een .pdf file wil openen die als link op internet pagina staat krijg ik een foutemedling dat hij het pad naar mijn Acrobat reader niet kan vinden.

dit kreeg ik eerst ook als ik een .pdf file vanaf mijn bureaublad opende maar heb dit opgelost door via Explorer het bestand toe te wijzen aan adobe. maar ik kan deze optie nergens in i-explorer vinden.

heeft iemand enig idee hoe ik dit kan toewijzen aan mijn adobe.

Windows 2000 sp4
adobe 4

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Misschien even de nieuwste acrobat reader installeren? 4 is al weer aardig oud. Of is dit het hele acrobat pakket?

• World Citizen
klinkt mischien heel raar maar ik heb hier een officieele licentie van en het heeft alteid perfect gewerkt. dus heb eerlijk gezegd niet zo veel zin om weer een andere te "kopen"

en zoals ik al zei het heeft alteid goed gewerkt.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Heb je em al eens gedeinstalleerd en geherinstalleerd?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Fire69
  • Laatst online: 14:11
Ik veronderstel dus dat je bezig bent over Acrobat 4 en niet Acrobat Reader?

Ik zou hem gewoon eens eraf gooien en opnieuw installeren, dan zal hij je file-associations ook wel goed zetten.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:47
Acrobat Reader is gewoon gratis te downloaden, daar hoef je geen licentie voor te hebben.

Als het 'ineens' niet goed meer werkt, is de kans aanwezig dat het aan spyware of een virus of dergelijke ligt (hoeft natuurlijk niet per se, maar kan). Probeer eens hijackthis/adaware te draaien.

Sowieso horen vragen over Internet Explorer, of eigenlijk over software in het algemeen, thuis in Software Algemeen - zoals de naam van het forum al zegt ;) (en het staat ook nog in de beschrijving!). Dus bij deze verplaats ik je topic.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Inderdaad zal het over Acrobat gaan, voor Reader hoef je geen gebruikslicentie te kopen. Acrobat kan ik me daarentegen goed voorstellen, niet goedkoop :)

Anyhow, uninstalleren, enige overgebleven registerwaarden verwijderen en reinstall lijkt me idd de manier om dit aan te pakken. De IE Acrobat plugin zal je waarschijnlijk niet met een bestandje en wat regsettings kopieren lekker aan de paat krijgen - al kan je het natuurlijk proberen.

Verder; WOS --> SA en kleine titeledit Explorer -> IE.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• World Citizen
Idd ik heb het over acrobat. Ik heb hem al 2x opnieuw proberen te instaleren maar geen resultaat.

ik heb dus mijn pc opnieuw geistaleerd met een blanko image die ik een half jaar geleden heb gemaakt. toendertijd heb ik ook acrobat 4 geinstaleerd en werkte het wel naar behoren. maar nu op de zelfde basis image dus werkt het niet meer.

kun je nergens iets toewijzen zodat IE acrobat opend bij het selecteren van een .pdf file? net als in windows zelf dus.
Pagina: 1