Toon posts:

CaseMod Beurs?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig (i.s.m. Organisatie Groep Zuid & Beursgebouw Eindhoven) met de organisatie van een computerbeurs met naast de traditionele verkoop van hardware ook ruime aandacht voor casemodding, hardware tuning en overclocking. Voor het laatste ben de haalbaarheid aan het peilen. Het idee is verkoop/presentatie/tentoonstelling/wedstrijd voor alles wat met casemodding etc. te maken heeft. (verhouding standhouders: 1/3 casemodding en 2/3 PC Dump)
Ik ben benieuwd wat het casemodpubliek van zo'n initiatief vind.
Ik zoek antwoorden op vragen als:
- zou je zelf naar zo'n beurs gaan? (want op internet is ook veel te vinden)
- zou de casemod-markt inmiddels groot genoeg zijn om zich te presenteren op een beurs?
- ik ben ook nog op zoek naar bedrijfjes die zich specializeren in casemodding, wie weet er enkele?
- iemand verder nog suggesties voor zo'n beurs?

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-05 16:40
Mss wel interessant als er IA-standjes zijn, vooraf even pollen naar interesse voor vb touchscreens, en dan met een standje op die beurs staan.
Ik denk dat je het dan vooral van de prijs moet hebben, en/of van spullen die moeilijk (hier) te vinden zijn.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• Pietjuh
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:09
Ja ik denk dat er zeker wel genoeg animo is, ik zou iig zeker langs komen. Dat heeft dan net weer iets meer dan de gemiddelde beurs.
Zo raken mensen die nog weinig tot niets van casemodding weten, en dus alleen voor de traditionele beurs gaan, ook bekend met het concept.
Maar het moet dan natuurlijk niet bij een paar ccfl's en led-fans blijven, als je een paar mooie workshops kunt geven en er is veel casemodspul te koop dan komt er zeker xtra man op af,

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
ik bezoek regelmatig de dipro beurzen (België), en het is me al opgevallen hoeveel winkels sowieso al opde "rage" gesprongen zijn. Eeen iets of wat deftige pc-winkel verkoopt tegenwoordig fans met LEDs, CCFL's, zijpanelen met raampjes, watercooling kits,...

is het dan nog wel zinvol een echte "mod-beurs" in te richten?
btw: ik weet natuurlijk niet hoe het met winkels/beurzen in Nl gesteld is op casemod-vlak!