Toon posts:

Helaas....

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
HELAAS, mijn scanner... hij is nu echt dood. :'( Het glas liet los, dus ik openmaken en vastlijmen. Zet ik hem aan --> iieee!!! IEEHH!! ne! ieeh!! (en nog meer rare geluiden), en toen helemaal niets meer.. ;(
Nou ja.. Nieuwe kopen dan maar. Welke raad iemand mij aan??

Verwijderd

een ding.. never trust trust.

meer zeg ik niet..

Johny

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

idd geen trust, neem HP zit je (bijna) altijd goed.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
'k heb een (scsi) Microtek. Hoop herrie, maar hij doet het altijd. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

microtek phantom 336 CX --> maak wel een tering herrie maar is wel goed.

Alleen m'n adapter is naar de tering :(

• Powersoft744
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-06 20:27

Powersoft744

Maakt werk van Dromen

Heb een HP5300C super tevreden!

PS

MacBook Pro 14” (2023), Imac Pro (2017,3 Ghz 10 core Xeon W, 128 Gb, Radeon Pro Vega 64), Mac Mini (Late 2014, i5 2,8 Ghz, 8Gb) IPad Pro 13” 2024

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 16:15
Hehe, dat is mijn LEVENSmotto: Do not trust Trust. Baggermerk. Ik ga al zelfs zover dat als iemand "'trusten" tegen me zegt, dat ik dan zeg "Maar niet Trust trusten". Emm, ik heb geloof ik mijn punt wel gemaakt (8>

Verwijderd

Trust is geen merk eigenlijk, ze maken zelf niets, maar plakken alleen hun naam erop. Het is dus meestal bagger. Mijn opa heeft die van de aldi gekocht, dat is echt een superding. Ik denk alleen niet meer dat die er is.

Verwijderd

Agfa of HP , kem een Snapscan 1212USB , zaaaalig scannerke voor 3000 frank

Verwijderd

Neem niet de HP4100C USB, ik heb dat ding in totaal 5x ingeruild ivm niet werkendheid, kraken, ratelen alles etc.

Laatste situatie was rook uit de scanner, wel goeie en snelle service :)

• Devil N
Op donderdag 28 december 2000 21:05 schreef real_raichu70 het volgende:
Agfa of HP , kem een Snapscan 1212USB , zaaaalig scannerke voor 3000 frank
Ik mag hopen dat dat geen franse franken zijn ;)

Verwijderd

Topicstarter
Als ik het goed begrijp zijn de meesten voor een HP? Dat moet dan maar een HP worden... B-)

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Als je er niet veel mee doet ~> gewoon cheapass dingetje kopen van fl 100~200,-. Heb ik ook gedaan, de UMAX van mij (destijds, 3 jaar geleden, fl 299,-) doet 't nog prima.

• pro_6or
  • Laatst online: 20-08 15:17

pro_6or

amateur_60r

umax werd laatst ook goed getest in Computer Totaal geloof ik, ja ik weet het wij tweakers weten het natuurlijk beter!

een treffende spreuk

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 december 2000 21:47 schreef wacko het volgende:
Als je er niet veel mee doet ~> gewoon cheapass dingetje kopen van fl 100~200,-. Heb ik ook gedaan, de UMAX van mij (destijds, 3 jaar geleden, fl 299,-) doet 't nog prima.
had ik dus ook gedaan... Ik denk dat ik dat nog maar es ga doen.

Verwijderd

wat is er zo slecht aan Trust SCANNERS voor thuisgebruik? t is merkloze zooi, maar zolang het geen interne of belangrijke hardware is, is er niks mee mis.
Mooi een USB scanner gehaald voor fl 170,-
(TRUST 19200 USB COMPACT SCANNER)

Ook de CDR's geen problemen mee.
Speakertjes zijn wel waardeloos...

Off-topic:
Software bij de hardware valt ook wel mee, zoals Ulead iPhoto Plus 4, wat zo'n simpel maar wel uitgebreid foto-programma is dat het de microsoft foto proggies die bij windows/ofice worden geleverd standaard zou moeten vervangen...

Verwijderd

Op donderdag 28 december 2000 21:47 schreef wacko het volgende:
Geen flame hoor.

Maar je moet je scheren. Ik erger me er dood aan. Een jochie met een snor.
Ben zelf ook 16 hoor. Maar ik scheer me.

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-08 08:08

Zak

Op donderdag 28 december 2000 23:22 schreef jordyb het volgende:

[..]
Geen flame hoor.

Maar je moet je scheren. Ik erger me er dood aan. Een jochie met een snor.
Ben zelf ook 16 hoor. Maar ik scheer me.
offtopic:
ik ben pas 17 geworden en heb al een dik half jaar een baard zeur dus niet over een snor ;)

ik heb een epson perfection 610U

koop gewoon zo'n cheapo ding voor 99 piek

Verwijderd

Op donderdag 28 december 2000 21:11 schreef drLiter het volgende:
Neem niet de HP4100C USB, ik heb dat ding in totaal 5x ingeruild ivm niet werkendheid, kraken, ratelen alles etc.

Laatste situatie was rook uit de scanner, wel goeie en snelle service :)
Dan moet jij me eens uitleggen wat je eigenlijk met die scanner deed, want bij mij doen beide scanners (+HP4200) het uitstekend!!

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 10:49
Eej ik heb ook een Trust scanner en het ding roeleert de pan uit. :D
Okay das misschien overdreven, maar iedere scanner van onder de 125 piek die redelijk lang meegaat. Zeg een jaar of 2 (zoals bij mij) dan zeg ik dat ie zijn taak goed doet. Snel is anders, maar boeiu.
Het ding kostte volgens mij 90 piek of zo.

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:50

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Er staat een scanner in het blokker foldertje van deze week, dat nix voor je?
geloof dat hij vrij goedkoop is, zou zo ff niet weten wat voor merk

Breek je nek voorzichtig

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Ik heb zelf een Canon scanner (je weet wel zo'n platte). Het heeft een leuke prijs maakt mooie scherpe scans heeft geen adapter nodig voor de voeding en is nog mooi om te zien ook
Afbeeldingslocatie: http://www.canon.nl/globals/art/Scanner/CanoScan%20FB%20656U.jpg

een echte aanrader

Pak je rust!

Verwijderd

Trust op zich zal niks mis mee zijn , maar zeg nou eerlijk , wil jij tussen al die dure Plextors en Iiyama's iets neerzetten met Trust erop ? Ikke niet , steekt iets teveel af :P

Verwijderd

Trust........ kut scanners :(

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Die canon op USB zonder adapter is kut. Op sommige pc's valt hij voor geen meter te installeren. Als het een keer doet, scant ie wel erg goed.

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Ik heb zelf een wat ouder en hoger model, de CanoScan FB310 (van Canon dus he :)).
Roelend apparaat, nooit last mee gehad.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• Big-Foot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2025
Epson wordt bijna altijd als beste getest wat betreft snelhied en kleur.

maar dit zijn ook de wat duurdere scanners

maar als je perfectie wil gan dan voor Epson

Verwijderd

Heb hier een Canon FB330P.
mn eerste,..
paralel, geen last mee, wel adapter
scant goe,...
en trust zuigt gewoon

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:20

GaMeOvEr

Is een hork.

Umax maakt altijd errug goed spul, hele goede scans, en degelijk. Geloof ik wel wat duurder spul dan gemiddeld, maar wel erg betrouwbaar.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

m'n microtek kick ass, en die is super dun (en zwart)

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn eigenlijk alleen nog maar USB scanners te koop... In mijn comp zit wel USB aansluiting en in win vind 'ie USB root hub. Is dat voldoende, of moet ik nog ergens op letten??

• Devil N
Trust op zich zal niks mis mee zijn
Dat is dus niet waar. Ik heb al te vaak gehoord over Trust producten die gewoonweg niet goed functioneerden. Bovendien hebben ze ook nog wel es de gewoonte om je te misleiden. Zo heb ik ooit eens een Trust gamepad gekocht. 4 knoppen, stond erop. Nou, ik kopen dus. Wat blijkt? D'r zitten twee echte knoppen op, en die twee andere zijn turbo knoppen. NOOIT Trust kopen dus.

Verwijderd

voor weinig?=1200x600 Mustek

voor meer?= Epson

• durkagain
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-04 16:38
Ik een Acer scnanner anderhalf jaar geleden voor 165 piek gekocht, doet het nog steeds hardstikke goed. Voor zo nu en dan gebruik goed genoeg.

Verwijderd

wat een geiligheid die Canon, is nou zilver?

Verwijderd

Ik heb vandaag (gister dus) bij Computaria in Tilburg een hele coole gezien.
Een Acer USB scanner (weet zo het type niet) die kan met 1 druk op de knop iets scannen en meteen doorsturen naar outlook om als attachement verzonden te worden. Of naar word om daar meteen tekst te bewerken etc.
En hij is lekker plat

Verwijderd

Afga Snapscan Touch :9
hebik ook, is mooi om te zien, heeft handige extra knoppen (zoals een print knop, die direct scant en print etc.) en scant superscherp en met mooie kleuren, ook de software is very nice!

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 10:06

DynaMikeY

1976 Kever 1300

De Canon FB630USB was afgelopen week in de aanbieding bij de Giraffe, voor 179 gulden...

Ze verkopen tegenwoordig overal computermeuk :)

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Ik heb hier een Boeder nogwat scanunit voor 90 piek gekocht op een PCDiscount beurs. Zit kutsoftware bij, maar scant prima en is niet zo langzaam als verwacht werd.

Kortom El Cheapo wil best wel eens werken!

• fv
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:41

fv

-------------------> hiero

Op donderdag 28 december 2000 20:59 schreef Bendertino het volgende:
... Mijn opa heeft die van de aldi gekocht, dat is echt een superding. Ik denk alleen niet meer dat die er is.
Je opa of die scanner? LOL >:)>:) :z

Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.

• PsYgHo
  • Laatst online: 18-08 00:35
NEVER TRUST TRUST :(, nee is niet helemaal waar, Zoals gezegd maakt trust (ashimatec) helemaal nix zelf! Nou zul je denken TROEP!, ja ik geef toe 70 procent is niet echt fantastisch, maar de overige 30% WERELDS! :)
ik zelf heb nog ee paralelle poort scanner (easyconnect 7230) en deze presteert menig boven de hp scanjets en di mustecs! :) :), heb zelfs eingelijk nog geen scanner gezien die het beter doet :)

maar het feit blijft, eerst ff proberen in de winkel voor je hem koopt, en kijki ook naar andere merken, meestal zie je ineens ctx monitoretjes die een jaar oud zijn (overjarig model) over de toonbank gaan als de "precision viewer 17" !

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1