Iemand interesse in mijn cascade?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De meesten van jullie zullen mijn cascade wel kennen. En zo niet, dan is dit topic eigenlijk niet voor jou bedoeld :)

Afbeeldingslocatie: http://www.icecoldcomputing.com/generic/imagehandler.php?hval=27c7441751b5bba6eefc27ae3bbef348&quality=high

Goed, ik heb dus alweer een eeuwigheid geleden een cascade gebouwd. Nu heeft dat ding op de UFO-dag nog gedraaid, en daarna zo af en toe als demonstratie aan mensen die wel eens wilden zien hoe 'gestoord' ik ben :P

En eigenlijk is het zonde dat-ie staat te verstoffen. Er zijn hier waarschijnlijk genoeg mensen die een moord zouden doen voor het ding, en waar 'mijn kindje' beter tot zijn recht komt.

Nu, gratis weggeven doe ik 'm niet. Het ding heeft mij geld gekost, en ik heb veel hulp/spullen gehad van diverse personen waaronder Haeg en Twynn. Die personen wil ik ook niet in de kou laten staan. Ooit je neefje blij gemaakt door je oude brommer tegen een laag bedrag aan 'm te verkopen? En hoe voelde het toen-ie dat ding met dikke winst verkocht aan iemand anders? Juist ja. Ik wil voorkomen dat de mensen die mij geholpen hebben hetzelfde gevoel krijgen. Dus van wat ik vang gaat het overgrote gedeelte weer weg.

Wat zou je krijgen?

- De cascade minus de Partlow controller. Die hou ik zelf tenzij je een paar honderd euro extra lapt. Ze zijn namelijk lastig te krijgen en stervensduur.

- Eventueel een andere verdamper. Wat er nu opzit is niet echt handig.

- Garantie tot aan de deur. Als het stuk gaat kun je gerust terugkomen voor reparatie, en als ik het benodigde spul heb staan kun je 't krijgen ook. Maar als dat niet zo is heb je pech; ik ben geen commercieel bedrijf.

Wat zou ik verwachten van de koper?

- Gij bent verstandig genoeg om te beseffen dat het potentieel gevaarlijk spul is bij ondeskundig gebruik.
- Gij zult 'mijn kindje' beschouwen als Uw eigen.
- Gij zult de cascade niet met dikke winst verkopen. En indien wel, dan wil ik 70% van de winst :P
- Gij zult de cascade gebruiken waar hij voor gemaakt is: wereldschokkende overclocks.
- Gij zult meewerken aan evenementen als b.v. UFO-dagen indien mogelijk.

Wat zou het gaan kosten?

Tsja, je krijgt meer dan een Prom, dus wat dat betreft is een hogere prijs gerechtvaardigd. Vanaf de andere kant is het een berg oude meuk, door een hobbyist in elkaar gezet, wat de prijs weer drukt :P

'k heb liever dat het ding een goed baasje krijgt die dan misschien wat minder in de slappe was zit dan dat er een patser langskomt met veel geld. Maar een bedrag zo rond dat van een dure tweedehandse Vapo/Prommy moet kunnen.

Overigens kun je, in overleg, eventueel ook wel gedeeltelijk betalen in kraaltjes, spiegeltjes, koperpijp, bokwieltjes, hardsoldeerstaven, 120mm fans, compressoren, andere koelmeuk, handig spul voor de motorrijder, etc. 't gaat erom dat ik gemaakte kosten terugverdien, en wat leuks kan doen voor de mensen die me geholpen hebben.

Officieel is dit meer iets voor vraag en aanbod, maar het voelt niet goed om het daar neer te gooien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 14:50

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Euh, ik weet dat dit misschien een 'bijzonder' object is, maar elke niet-mod zou gewoon doorgewezen worden naar V&A volgens mij hoor :?

[/moraalridder]

Ja, ik weet dat DaBit dat vermeld in z'n post, maar ik krijg hier dan een beetje een vreemd gevoel bij...
Guardian Angel schreef op 07 september 2004 @ 10:55:
With due respect dear Sir....

Zo'n topic zou je als gewone user niet kunnen openen.
^^^

[ Voor 78% gewijzigd door --MeAngry-- op 07-09-2004 10:57 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

With due respect dear Sir....

Zo'n topic zou je als gewone user niet kunnen openen.

edit
--MeAngry-- schreef op 07 september 2004 @ 10:53:
Euh, ik weet dat dit misschien een 'bijzonder' object is, maar elke niet-mod zou gewoon doorgewezen worden naar V&A volgens mij hoor :?

[/moraalridder]

Ja, ik weet dat DaBit dat vermeld in z'n post, maar ik krijg hier dan een beetje een vreemd gevoel bij...

[...]

^^^
Het bijzondere van de crew is dat het gewone users met wat meer rechten maar geen voorechten. Net als ieder ander moeten, zeker zij, zich aan regels houden.

[ Voor 78% gewijzigd door Guardian Angel op 07-09-2004 10:59 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klopt. Als iemand er problemen mee heeft, dan mag elke mod dit topic gewoon wegknikkeren. Wil ik eventueel ook best zelf doen als er bezwaar is tegen dit topic.

Maar in V&A komt-ie niet tot z'n recht, dus daar hoeft het in ieder geval niet heen.

't is geen eenvoudige verkoopactie; ik wil meer iemand heel blij maken. Alleen wil ik van iemand heel blij maken niet veel armer worden.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2004 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 14:50

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 10:57:
Klopt. Als iemand er problemen mee heeft, dan mag elke mod dit topic gewoon wegknikkeren. Wil ik eventueel ook best zelf doen als er bezwaar is tegen dit topic.

Maar in V&A komt-ie niet tot z'n recht, dus daar hoeft het in ieder geval niet heen.
Ik snap best dat je denkt dat het daar niet tot z'n recht komt, maar dat zullen meer mensen denken van hun spullen. En daarom vind ik het een beetje vreemd dat een mod zo een regel overtreedt.

Aan de andere kant, bij deze cascade waren meerdere members betrokken en dan is het forum toch weer een betere plaats om zoiets aan te bieden...

[edit]
Ik gaat maar weer eens naar een ander topic denk ik :P

[ Voor 6% gewijzigd door --MeAngry-- op 07-09-2004 10:59 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Om eerlijk te zijn DaBit, ik denk niet dat dit door de beugel kan. Ik begrijp je bedoeling, waardeer hem ook maar je zou anderen op een idee kunnen brengen.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:32

André

Analytics dude

Mwah, dit is toch wel even heel wat anders. Die cascade heeft in vele topics gestaan hier. Ik denk dat als een user zo'n systeem had wat hier bij iedereen bekend is dat er ook niet moeilijk over gedaan werd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

André schreef op 07 september 2004 @ 11:00:
Mwah, dit is toch wel even heel wat anders. Die cascade heeft in vele topics gestaan hier. Ik denk dat als een user zo'n systeem had wat hier bij iedereen bekend is dat er ook niet moeilijk over gedaan werd :)
Mag Versteeg, om maar iemand te noemen, hier een van zijn systemen te koop aanbieden? Dacht het niet.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syngrow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-07 14:11

Syngrow

Framerate is life

Erg mooie machine :)

Helaas heb ik zelf het geld er niet voor atm, maar ik geloof dat YoupY wel interresse heeft (misschien hem maar eens mailen ;)). Je zult dan idd je verdamper moeten aanpassen want @ ufo paste ie ook niet op de huidige A64 machines

offtopic:
wat maakt het nou uit dat dit ding hier te koop staat, in DOC komen de echte oc'ers van NL voor een groot gedeelte. Als DaBit hem op V&A zet dan is de kans groot dat we nooit meer iets van het ding horen

[ Voor 32% gewijzigd door Syngrow op 07-09-2004 11:04 ]

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goed, ik sluit 'm voor nu. De algemene consensus hier is dat ik de regels overtreed, en daar hebben jullie gelijk in. Maar in V&A komt-ie niet, dus laat ik het hierbij.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.