Mensen,
ik heb een probleem.
Mijn dvd speler en cd brander worden niet meer gezien door mijn pc.
Af en toe als ik mijn pc (opnieuw)opstart dan ziet hij ze wel, ga ik dan iets doen waar ik mijn dvd speler voor nodig heb, dan blijft de pc na een tijdje gewoon hangen omdat hij ineens beide niet meer detecteerd. Heel soms blijven ze het wel gewoon doen.
Ik heb ze al in een ander IDE slot gestopt, ook dit werkt niet.
Mijn hd's zitten op de raid controllers, deze werken gelukkig wel.
Ik heb mijn pc ook al een keer geformatteerd met de hoop dat ze het wel weer deden, tevergeefs dus.
Bij apparaatbeheer geeft hij er geen uitroeptekens bij, als de drives dus niet worden gezien staan ze ook niet bij apparaatbeheer, als ze wel worden gezien dan heb ik verder geen problemen opgemerkt, ook niet bij apparaatbeheer.
Misschien dat jullie weten waar het aan kan liggen.......
Alvast bedankt
ik heb een probleem.
Mijn dvd speler en cd brander worden niet meer gezien door mijn pc.
Af en toe als ik mijn pc (opnieuw)opstart dan ziet hij ze wel, ga ik dan iets doen waar ik mijn dvd speler voor nodig heb, dan blijft de pc na een tijdje gewoon hangen omdat hij ineens beide niet meer detecteerd. Heel soms blijven ze het wel gewoon doen.
Ik heb ze al in een ander IDE slot gestopt, ook dit werkt niet.
Mijn hd's zitten op de raid controllers, deze werken gelukkig wel.
Ik heb mijn pc ook al een keer geformatteerd met de hoop dat ze het wel weer deden, tevergeefs dus.
Bij apparaatbeheer geeft hij er geen uitroeptekens bij, als de drives dus niet worden gezien staan ze ook niet bij apparaatbeheer, als ze wel worden gezien dan heb ik verder geen problemen opgemerkt, ook niet bij apparaatbeheer.
Misschien dat jullie weten waar het aan kan liggen.......
Alvast bedankt