Waarom ge-supermod?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Topicstarter
Waarom is deze: http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1120626
gesupermod?

Ik vind de toonzetting van dien aard, dat 'ie wat lager verdient dan de +2 die hij nu staat. En dat notabene door een supermod! En kijk eens hoeveel mensen 't een flame vinden...

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Supermod?
Allereerst die opmerking van 'dat anderen 'm een troll vinden' dan hoeft het nog geen troll te zijn. Bekijk die reactie eens goed: er staat een lijn in dat op een betoog lijkt, een mening die onderbouwt is en ook ontopic... dat zijn niet de replies die onder troll vallen maar replies die 'controversieel' zijn, iemand die z'n nek uitsteekt om een terechte trap naar Microsoft te geven wat inzake dat patent correct is. Ik weet dat er tegenwoordig mensen zijn die nogal soepel negatieve kritiek omlaag modden en zeker als Microsoft in de picture staat. Daarom bestaat dus die Powermod, om iig een beetje te sturen en niet zozeer de democratie erop los te laten (Zoiets als een minister die een besluit mag nemen over grote dingen zonder steeds het volk te raadplegen: de minister weet het vaak wel beter (behalve Netelenbos).

Deze reply heeft, moet ik toegeven, wel erg veel troll naar zich toe getrokken. Maar toch vind ik 'm een hoog niveau waard dus desalniettemin laat ik 'm zo staan. Als 'Supermod' vind ik 'm een +3 waard, de rest blijkbaar niet en het huidige resultaat is een +2 die ik niet omhoog zal modden. Maar minder is 'ie echt niet waard.

Betreffende reply kwam overigens in deze draad omhoog:
Moderator account in actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Tja, 35 moderaties, 13 Flamebait, 6 Troll... Het zit hem natuurlijk niet in de inhoud maar in "M$". Ik vind dat geen troll, maar een hoop mensen wel, zo te zien. Daar zijn overigens al veel discussies over gevoerd en we zullen er maar niet opnieuw over beginnen. Hier kan je er nog wat over lezen:

M$-fans vinden de waarheid weer eens troll
M$ een troll?
M$ vs MS competitie is uitgebroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Topicstarter
Oke, ik vond 't zelf veel minder waard, en niet alleen vanwege M$. En ik kon zo snel niet de thread vinden waarin deze mod besproken was. Vandaar deze nieuwe posting :)

Make music, not war