Naar aanleiding van dit topic nu dus deze geopend.
[rml][ mac osx] unable to find drawsprocket context[/rml]
Het klopt dat deze een beetje mager was, maar dat komt eigenlijk omdat ik er zelf niet meer vanaf wist op dat moment.
Het zit namelijk zo:
Mijn collega heeft een apple met OSX erop.
NU heeft ie sinds vorige week ook ADSL thuis en we wilden online tegen elkaar gamen.
Ik speel veel RTCW ET maar dat werkt dus niet op een MAC.
Daarom heeft ie nu unreal tournament (deel 1) die dus wel op de mac kan.
maar zodra ie dat spel probeert te instaleren krijgt ie dus deze foutmelding.
"Unable to find Drawprocket context"
Ik heb nu meer gezocht met google en kom er nu dus achter dat het om een soort driver gaat (als ik het goed heb)
Nu is dus mijn vraag of dit ook mogelijk is op de OSX, want wat ik kon vinden was voor de OS9.
Of is er een andere manier waarop hij toch dat spel kan installeren en spelen?
als er meer info nodig is hoor ik dat wel. ben namelijk zelf niet thuis met de MAC, vandaar ook het magere (vorige) topic
[rml][ mac osx] unable to find drawsprocket context[/rml]
Het klopt dat deze een beetje mager was, maar dat komt eigenlijk omdat ik er zelf niet meer vanaf wist op dat moment.
Het zit namelijk zo:
Mijn collega heeft een apple met OSX erop.
NU heeft ie sinds vorige week ook ADSL thuis en we wilden online tegen elkaar gamen.
Ik speel veel RTCW ET maar dat werkt dus niet op een MAC.
Daarom heeft ie nu unreal tournament (deel 1) die dus wel op de mac kan.
maar zodra ie dat spel probeert te instaleren krijgt ie dus deze foutmelding.
"Unable to find Drawprocket context"
Ik heb nu meer gezocht met google en kom er nu dus achter dat het om een soort driver gaat (als ik het goed heb)
Nu is dus mijn vraag of dit ook mogelijk is op de OSX, want wat ik kon vinden was voor de OS9.
Of is er een andere manier waarop hij toch dat spel kan installeren en spelen?
als er meer info nodig is hoor ik dat wel. ben namelijk zelf niet thuis met de MAC, vandaar ook het magere (vorige) topic
Still King