Toon posts:

Longhorn pas in 2010, XP Second Edition mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het geruchtencircuit draait weer op volle toeren. Windows journalist Paul Thurrott zou deze week op de Microsoft Campus informatie hebben gekregen dat Longhorn, de volgende grote Windows versie, nog veel later zal verschijnen dan de data die nu op het internet rondgaan. Dit zou kunnen betekenen dat er een Windows XP Second Edition zal verschijnen om het gat tussen XP en Longhorn op te vullen. Volgens Neowin is dit niet onwaarschijnlijk. Microsoft heeft een hoop programmeurs van Longhorn op Service Pack 2 gezet en men heeft in het verleden Windows ME als opvulling voor het gat tussen 98 en 2000 uitgebracht. Het is dan ook mogelijk dat Longhorn pas in 2010 zal verschijnen.

Dit las ik net ff.... :7

Verwijderd

:Z bron ??? roddels en geruchten zijn leuk en vaak amusant maar de waarheid raken doen ze niet zovaak

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09-2025
Ik denk niet dat ze zo lang er mee gaan wachten, ik denk als ze het nog zo lang zouden gaan uit stellen dat het wel eens klanten kan gaan kosten.

Verwijderd

Topicstarter
Tundreq schreef op 07 september 2004 @ 01:48:
Ik denk niet dat ze zo lang er mee gaan wachten, ik denk als ze het nog zo lang zouden gaan uit stellen dat het wel eens klanten kan gaan kosten.
Het zou inprecipe wel kunnen,ivm longhorn omdat ze de ( lekken) die win xp heeft willen dichten in longhorn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 01:55:
[...]

Het zou inprecipe wel kunnen,ivm longhorn omdat ze de ( lekken) die win xp heeft willen dichten in longhorn.
nouja, dichten? als je dik tien jaar over een nieuwe versie doen mag ik hopen dat ze helemaal from scratch beginnen :P

ik bedoel: tussen 3.11/95/95osr2/98/98se/me/2k/xp zat steeds maar een paar jaar. waarom zou het dan bij longhorn ineens dik 10 jaar moeten duren?

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-04 16:45

TheBorg

Resistance is futile.

Ben nog ergens bij w2k blijven hangen :)

Baal ervan dat Windows Movie Maker en Adobe Premiere niet onder w2k werken. Dat gezijk heb ik voor het laatst meegemaakt in het DOS tijdperk, VGA vereist en maar een EGA kaart hebben :/

Wat mij betreft mag Longhorn in 2040 komen.

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09-2025
Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 01:55:
[...]

Juist omdat het voor velen te lang duurt die lekken te dichten zou voor velen en vooral bedrijven de overstap kunnen betekenen.
Juist omdat ze dan ook die tijd kunnen besteden in een ander besturingssyteem in plaats van te wachten tot MS "alle" lekken heeft gedicht.

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Bron?

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Topicstarter
Tundreq schreef op 07 september 2004 @ 02:01:
[...]

Juist omdat het voor velen te lang duurt die lekken te dichten zou voor velen en vooral bedrijven de overstap kunnen betekenen.
Juist omdat ze dan ook die tijd kunnen besteden in een ander besturingssyteem in plaats van te wachten tot MS "alle" lekken heeft gedicht.
Voor Win XP,hebben ze patches die uit komen om (leaks) te dichten,dat zal ook wel zo blijven met xpSE.IK denk dat Longhorn een betere versie van xp wordt met mindere threats in de software..

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Da's mooi dat "de redactie" dat op 14 augustus al melde. En dat de rest van de frontpage gevuld is met de bekende schrijver "Anoniem".

't Gerucht zal wel over het uitstel van WinFs gaan.

Firmpete on Aerie Peak

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

The power of the media:

Het origineel:
"Longhorn (...) will be delayed beyond even the dates that speculators have been throwing around"
Neowin quote:
"... a Longhorn release as far away perhaps as 2010"
Security.nl:
"dat Longhorn pas in 2010 zal verschijnen"

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Een ballon knap doorgeprikt. _/-\o_

Firmpete on Aerie Peak

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 10:52
Ik zie uit dit topic niet echt een discussie voortbloeien, het enige wat ik zie is een quote van een andere site. Voor nieuwtjes hebben we www.tweakers.net hier mag je onbeperkt submitten, dat mag ook hier maar dan moet er wel genoeg materiaal zijn voor een leuke discussie :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.