Toon posts:

Ramon Mollien

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik van msi een moederbord met een via133kt chipset en er zijn veel updates voor bv die via 4-1 is dat nouw echt de moeite waard om steeds die te downen en inst

Al vast bedankt

Ramon Mollien

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-08 08:06
waarom noem je de titel van je topic naar je naam ?:?:?:? slaat dat op ?? zo krijg je niet veel reacties !

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-08 22:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hmm je vraag in je topic is een goed idee. Ook je vraag iets beter formuleren helpt een stuk :).

Iig, die via 4-in-1 drivers zijn voor alle borjdes met een via133 chipset.. Als je de laatste hebt is het goed zat ;)..
Wat voor updates bedoel je voor de rest?

Verwijderd

Topicstarter
VIA 4-In-1 Driver

IDE Busmaster
VIA AGP Driver
IRQ Route Driver
VIA INF Driver

Audio Driver
USB Filter Driver

dit staat ook geen info over op de site van viahardware.

• IceStorm

IceStorm

En wat is je vraag nou:?

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Meestal hebben nieuwere drivers verbeteringen ten opzichte van oudere drivers. Maar als je computer goed en stabiel draait, waarom zou je dan nieuwere drivers downen en installeren ?!?!
Het is niet altijd een vooruitgang. In mijn computer beneden (Duron 650) heb ik een Matrox Millennium G200 zitten. De nieuwste Matrox drivers zijn gewoon ruk, veel minder 3D marks (hehe, was met 965 ofzo al zwaar weinig) en bij bepaalde apps crasht ie.

offtopic:
je kan beter je probleem in de topic zetten, zo denken misschien mensen dat je problemen hebt met Ramon Mollien. Hehe, komt er een GOT knokploeg tegen Ramon Mollien... ;)

Verwijderd

Topicstarter
of het het nut heeft als je dat steeds update

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 28 december 2000 19:35 schreef Ramon002 het volgende:
of het het nut heeft als je dat steeds update
Kijk gewoon elke keer wat er veranderd... Als het je nuttig lijkt install je ze.. :)..
Pagina: 1