Toon posts:

Far Cry x800 pro probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dag luitjes,

ik heb dus een probleem met far cry en mijn Ati radeon x800 pro..
ik heb verder totaal geen klachten over de kaart maar ik heb rare effecten in farcry
ik heb catalyst driver 4.9 geinstalleerd en nu heb ik dit soort effecten in far cry

- als ik inzoem met mijn gun zie ik het water door het landschap en zie ik rare blokjes tussendoor :s (kijk maar goed naar die palen van die toren :'( ) weet iemand het probleem

Screenshots:
http://www.watraar.nl/FarCry0005.jpg
http://www.watraar.nl/FarCry0004.jpg
http://www.watraar.nl/FarCry0006.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2004 00:15 ]

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Heb je al andere drivers geprobeerd, misschien heb je het probleem omdat Catalyst 4.9 een BETA is??

Verwijderd

Core te ver ge`oced?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb verder nog geen andere geprobeerd nee... het zijn nu andere screens trouwens als net met dezelfde naam deze zijn nog duidelijker

misschien is het door 4.9 beta ik ga 4.8 wel ff installen

Verwijderd

Topicstarter
heb nu 4.8 drivers geinstalleerd maar doet het nog steeds :S het spel loopt echt soepel enzo maar dit is een beetje gaar zo :P

• Yonix
  • Nu online
Heb je ook de 1.1 patch enzo?
Probeer het spel anders even opnieuw te installeren. (Natuurlijk wel eerst je saved games back-uppen)

[ Voor 64% gewijzigd door Yonix op 07-09-2004 00:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik ben er al een beetje uit wat het is.... als ik shadow kwaliteit op medium of low zet dan is het wel normaal maar als ik hem op high of ultra high zet dan gaat ie raar doen dus.... misschien is er dan iets in het spel niet goed geinstalleerd

• Yonix
  • Nu online
Zou kunnen, maar dat weet je natuurlijk pas na een her-installatie van Far Cry ;)

• XII
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-06 21:55

XII

Begint, eer ge bezind

Ziet eruit als een f*ckup in je texturen en mappen.
Patch 1.2 en een reinstall hebben bij mij soortgelijke problemen verholpen,
icm Cat4.8.

AMD64 3000Winnie@275,Neo2Plat, 1g Plat-rev2-2,5-3-3-10,X800Pro@XTPE

Verwijderd

Topicstarter
zal het proberen bedankt iig ;)

• The Flow
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2024

The Flow

I am the greatest

niet toevallig direct X 9b met die beta catalyst geinstaleerd? Want dat wil wel eens buggen met ati kaarten heb ik gelezen. Try een oudere catalyst, werkt prima met farcry heb ik zelf ook. Verder zou je ff je details allemaal eerst op low zetten dan terug zette naar high (kleine bug in farcry)

God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...

Verwijderd

offtopic:
Als je bij je advanced video instellingen kijkt van FarCry, dan kan je ook de rendermode selecteren rechtsonder. Waar heb je die momenteel op staan? Aangezien je een snelle videokaart hebt zou ik eens "advanced" proberen. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat loopt/lijkt.

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 09-08 21:02

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

dis zijn enkel andere kleuren, advanced is een optimalisatie van default, terwijl cold juist alles wat minder fel, maar zelf vind ik dit de allermooiste (persoonlijk)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Verwijderd

met de 1.1 patch is het verholpen!!

Fixed bug with lake reflections

daar heb je last van!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt!!! dat was het idd :D
Pagina: 1