Toon posts:

by10fd.bay10.hotmail.msn.com

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand wel eens foutmelding gehab tijdens het openen van zijn postbus in hotmail met de volgende meldeing:
http:/ by10fd.bay10.hotmail.msn.com... De beweking wordt afgesloten

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dat is een van de vele servers van Microsoft ja ... Die kan er misschien wel eens uitknallen ja...

MSN messenger/Hotmail niet bereikbaar? uit de Software Algemeen: FAQ :)

Probeer het gewoon later nog een keer. Overigens zou je beter in Software Algemeen kunnen discussieren, aangezien Windows losstaat van MSN :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
longman99,

ten eerste: welkom op GoT! We hebben enkele regels hier, en ik wil je dan ook verzoeken in ieder geval Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door te lezen. Daarin staat een goed stappenplan over het nadenken of je wel een topic wilt openen. Aangezien jouw topic ook niet voldoet aan de eisen die we in Windows Operating Systems - Policy stellen, en we je met deze karige informatie echt niet kunnen helpen, doe ik dit topic op slot.

Mocht je wat meer geprobeerd hebben en je hebt een specifiekere vraag (help! hij is stuk! is niet specifiek), dan kan je altijd je topic overnieuw openen in Software Algemeen, want dit heeft niets met Windows te maken :)

Dit topic is gesloten.