Ik heb de search, google en ms gebruikt, maar kom niet tot t gewenste resultaat (begrijp er ff geen fl#!%#@ van).
Als ik via "net send * message", een bericht verstuur, komt t op alle computers in t netwerk aan.
Probeer ik dus "net send 10.0.0.*** message", krijg ik dus de melding: kan de berichtenalias niet vinden op het netwerk.
typ NET HELPMSG 2273 voor meer hulp.
Hier wordt ik dus zelf niets wijzer van.
Alle stations (lees 3 pc's) werken allen onder w2k, met een alcatel speedtouch 510 als i-net verbinding.
Wie kan mij helpen met t verzenden van berichten via net send, naar 1 station afzonderlijk.
thanx.
( drie keer asterix voor laatste drie octaten van t netwerk??)
Ook bij t gebruik van t volledige ip-adress krijg ik dezelfde melding.
Bij alle stations trouwens alles tbv windows en anti-vi (norton 2004) up-to date.
Als ik via "net send * message", een bericht verstuur, komt t op alle computers in t netwerk aan.
Probeer ik dus "net send 10.0.0.*** message", krijg ik dus de melding: kan de berichtenalias niet vinden op het netwerk.
typ NET HELPMSG 2273 voor meer hulp.
Hier wordt ik dus zelf niets wijzer van.
Alle stations (lees 3 pc's) werken allen onder w2k, met een alcatel speedtouch 510 als i-net verbinding.
Wie kan mij helpen met t verzenden van berichten via net send, naar 1 station afzonderlijk.
thanx.
( drie keer asterix voor laatste drie octaten van t netwerk??)
Ook bij t gebruik van t volledige ip-adress krijg ik dezelfde melding.
Bij alle stations trouwens alles tbv windows en anti-vi (norton 2004) up-to date.
[ Voor 21% gewijzigd door constructor op 06-09-2004 22:23 ]