Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Ik heb het via setup.exe geprobeerd en via auto-start,maar kom op het zelfde uit.
Google ook geprobeerd, maar niets over te vinden. Heb op de c-schijf nu 1,83 Gb vrij. Maar wil het op de d-schijf hebben.
@Januszjes: wat voor info wil je nog meer? Dit vraag ik omdat ik mijn gewone weg al heb gevolgd en ook heb beschreven.
[ Voor 19% gewijzigd door toastingnow op 06-09-2004 22:10 ]
Daarnaast is het handig om te weten hoeveel vrije ruimte je hebt op je hardeschijven, en of je meerdere cd/dvd drives hebt. Hier kunnen we namelijk weinig tot niets mee.
Screenshot van de foutmelding:
http://picserver.org/view...8JCV14193G/picserver.jpeg
HD is een 160 GB Maxtor met de volgende indeling:
C: 5 GB met 1,6 GB vrij nu
D: 48,8 GB met 13,7 GB vrij
E: 48,8 GB met 24,6 GB vrij
f: 50,1 GB met 24,7 GB vrij
Heb de LiteOn 811s@832s en de LG 16x40 dvd speler. Op beide drives geprobeerd de install te doen, maar krijg dezelfde foutmelding.
Ik kan dus nergens de settings/folders veranderen.
Hopelijk kunnen jullie hier wat mee.
Dat zegt mij dat je ergens "back" toch kunt aanpassen, waar je het wil installeren?
[ Voor 14% gewijzigd door Roamor op 07-09-2004 20:48 ]
'RoamoR schreef op 07 september 2004 @ 20:48:
Er staat "or modify your selections"
Dat zegt mij dat je ergens "back" toch kunt aanpassen, waar je het wil installeren?
Zoals je misschien op de pic kan zien, is deze niet kiesbaar. Het staat er wel, maar reageert niet als je er op klikt.
Je temp files worden door Windows in een map in C: gezet (standaard), de setup van Conflict Vietnam creëert tijdens de setup ook temp files, maar deze zijn te groot om op C: kwijt te kunnen (wordt vooraf berekend), vandaar dat je dus deze foutmelding krijgt naar mijn idee.
Je kunt eens proberen om (tijdelijk) al je temp mappen die Windows gebruikt te verplaatsen naar/in te stellen op E:, D:, of F:
Crash schreef op 07 september 2004 @ 21:27:
Hmmz, ik heb zo het idee dat je deze error toch krijgt omdat er niet voldoende ruimte is op C:.
Je temp files worden door Windows in een map in C: gezet (standaard), de setup van Conflict Vietnam creëert tijdens de setup ook temp files, maar deze zijn te groot om op C: kwijt te kunnen (wordt vooraf berekend), vandaar dat je dus deze foutmelding krijgt naar mijn idee.
Je kunt eens proberen om (tijdelijk) al je temp mappen die Windows gebruikt te verplaatsen naar/in te stellen op E:, D:, of F:
Done that.....Mag daarna eindelijk een andere folder kiezen! Vind het eerlijk gezegd wel een beetje vreemd.
Hoe heb je dat gedaan? Gewoon de 4 mapjes van andere muisknop op deze computertoastingnow schreef op 07 september 2004 @ 21:48:
[...]
![]()
Done that.....Mag daarna eindelijk een andere folder kiezen! Vind het eerlijk gezegd wel een beetje vreemd.
Een reboot helpt ook niet
[ Voor 5% gewijzigd door jordz. op 13-09-2004 20:19 ]
Kies daar voor het tabblad 'geëvanceerd/advanced' en kies daar voor 'environment variables' (onderste meest linkse knopje). Verander daar de mappen van de TEMP en TMP directory
Dat heb ik gedaan en zelfs daaronder kan het ook nog 2 keer. Maar het heeft geen effect. Ik blijf dezelfde foutmelding krijgen.Crash schreef op 13 september 2004 @ 21:00:
Ga naar 'deze computer/my computer', dan rechter muisklik en 'eigenschappen/properties'.
Kies daar voor het tabblad 'geëvanceerd/advanced' en kies daar voor 'environment variables' (onderste meest linkse knopje). Verander daar de mappen van de TEMP en TMP directory
[ Voor 30% gewijzigd door jordz. op 13-09-2004 21:54 ]