Ja ja, win95 is oud. Dat weet ik maar het is perfect voor kids en spelletjes. Ik heb dan ook hier ter reparatie voor een vriendje van me (hij is 5 jaar) nog een oud win95 bakkie waar hij spelletjes op kan spelen. Maar net als zo veel kids van 5 kan hij nog niet lezen en gaat er nog wel eens wat mis. Nu viel de schade mee, de CD-ROM speler was kapot en die was snel vervangen.
Maar bij het starten van windows komt er een foutmelding dat een aparaat bestand niet gevonden kan worden. Probleem is echter dat geen foutmelding bij staat en in de boot.log ook niets te vinden is. Wat kan ik hier nog doen om er achter te komen wel bestand er mist?
* FendtVario is ondertussen meer van de Unix achtige bakken en weet lang niet alle oplossingen voor windows meer.
Maar bij het starten van windows komt er een foutmelding dat een aparaat bestand niet gevonden kan worden. Probleem is echter dat geen foutmelding bij staat en in de boot.log ook niets te vinden is. Wat kan ik hier nog doen om er achter te komen wel bestand er mist?
* FendtVario is ondertussen meer van de Unix achtige bakken en weet lang niet alle oplossingen voor windows meer.
www.fendt.com | Nikon D7100 | PS5