Toon posts:

Alcatel SpeedTouch Home gehacked naar Pro maar.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb tijdelijk een gehackte Alcatel Speedtouch home naar pro, modem(router) geleend.

Maar ik kan niet inloggen op het beestje. Mijn maat had hem een hele tijd niet gebruikt en wist de password niet meer etc.(veel geprobeerd met zijn 2en) Maar wat hij kon herinneren is dat hij het wachtwoord niet heeft aangepast.

-Ik kan hem pingen.
-heb van die vage pass generators geprobeerd waarbij je een 10 cijferige pass moet krijgen, via mac-address volgens mij klopt daar geen reet van maargoed das een ander verhaal kreeg verschillende passes bij verschillende sites. En weet dat ik als user EXPERT moet gebruiken. Ik heb gelezen bij got articles dat het lukt.

-Ping of live geprobeerd om hem te resetten. (hij is niet te resetten ook niet via knopje)

-Hij is niet stuk.

-Me is skilled cisco engineer, en bij cisco routers is het ook mogelijk om met een expert pass in te loggen maar niet meteen van buiten.(moet eerst ingelogd zijn als andere user) en dat lukt mij bij deze niet.

In afwachting op een reactie.

Verwijderd

Topicstarter
thnx for reply.

Maar ik kan helemaal niet inloggen ook niet als user.

Dus als ik op enter druk bij User: vraagt hij om wachtwoord.
en druk dan ook op enter maar tevergeefs.

Heb allerlei usernames en passwords geprobeerd die logisch moeten zijn maar helaas.

Is er geen manier om de gehackte home naar pro. te resetten zodat ik in kan loggen als user?

Verwijderd

Topicstarter
Er is waarschijnlijk toch een wachtwoord geset. :S , maar dan zou er toch nog een mogelijk heid moeten zijn om het beestje te resetten zodat ik als NORMAL user in kan loggen?

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2004 22:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jowwww ik heb hem gefixed met de "ping of live."

http://www.petri.co.il/se..._speedtouch_home_pro.html

log daarna in met "telnet 10.0.0.138" enter enter.

• ReLight
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 19:10

ReLight

echo("What Now ? !")

Link werkt niet, eff verbeteren voor future use ?

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

• Vernie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-02-2022
miss handig voor in de toekomst ;)

http://www.adslexpert.nl

Free your mind and your OS will follow.

• MTWZZ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2021

MTWZZ

One life, live it!

Kun je hem niet gewoon resetten?
D'r zit bij mij zo'n handig heel klein knopje op m'n modem waarmee ik heb kan resetten naar de fabrieks situatie.

Nu met Land Rover Series 3 en Defender 90

Pagina: 1