Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik heb van mijn leven MSN+ nog nooit in werking gezien (
), maar een open deur lijkt me een optie ergens in die app die het op verzoek doet. Alle opties gechecked?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Alle opties al bekeken maar helaas. Ik vind wel berichten op usenet van mensen die hetzelfde probleem hadden met de msn messenger beta. Helaas altijd zonder oplossing.
Probeer msn eens op te starten, en ervoor te zorgen dat er geen gespreksvensters open staan, verander het plaatje door op je naam te klikken en dan schermafbeelding veranderen. Sluit dan msn helemaal af en start hem weer op. Misschien heeft ie dan de instellingen opgeslagen. Werkte bij mij tenminste wel.
Verwijderd
ik heb precies het zelfde, ik denk iedereen eigenlijk, maar ik heb er niet zoveel last van. Wat je wel zou kunnen doen is als je maar 1 plaatje hebt, gewoon alle andere plaatjes verwijderen, dan neemt msnm vanzelf degene die over blijft.
Verwijderd
Je kan volgens mij bij de privacy settings instellen dat het geen shared computer is en dus plaatjes mag storen. Ik heb momenteel geen MSN bij de hand, dus kan niet het juiste tabblad voor me nemen, maar die setting is er wel! Je moet wel een keertje netjes sign-out doen, zodat ie wordt onthouden.
Kewl ...
* MRic3 is ooit naar die feature op zoek geweest, maar kon um niet vinden.
Jammer genoeg gebruik ik nou haast geen MSN meer...
* MRic3 is ooit naar die feature op zoek geweest, maar kon um niet vinden.
Jammer genoeg gebruik ik nou haast geen MSN meer...
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
De simpelste oplossing:
Flikker alle plaatjes uit die lijst, behalve die gene die jij wilt dat andere mensen ziet (dus maar 1 plaatje in de lijst).
Klaar, probleem opgelost.
Het is niet een bug, het is een leuke extra, msn pakt gewoon random een plaatje als je er meeer dan 1 in je lijst heb staan.
Flikker alle plaatjes uit die lijst, behalve die gene die jij wilt dat andere mensen ziet (dus maar 1 plaatje in de lijst).
Klaar, probleem opgelost.
Het is niet een bug, het is een leuke extra, msn pakt gewoon random een plaatje als je er meeer dan 1 in je lijst heb staan.
Verwijderd
Beetje onzinnige oplossing om maar een plaatje te laten staan, terwijl er gewoon een oplossing voor is.

Vinkje moet uitstaan dus.

Verwijderd
Das raar ik heb hier dat laatste kruisje gewoon aanstaan en hier werkt het welVerwijderd schreef op 07 september 2004 @ 10:04:
Beetje onzinnige oplossing om maar een plaatje te laten staan, terwijl er gewoon een oplossing voor is.
[afbeelding]
en ik moet je ook ff zeggen dat ik hetzelfde probleem heb gehad maar na een nieuwe install van windows xp was ik er in eens van af terwijl ik alles hetzelfde had ingesteld.
Thanks! Dat vinkje hielp hier inderdaad. Ik heb nu steeds dezelfde icon
Pagina: 1