Toon posts:

hoe werkt riva tuner

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi. Ik heb nu de nieuwste riva tuner (15.1) gedowned
en ik zie bij de NVS trapdriver tab dat ik de active pixel/vertes units kan veranderen door op custemise te klikken en dan de 2 opties die als MASKED staan aan te klikken.
maar hoe save ik het dan ? want als ik dan op ok klik staan ze de volgende keer weer uit.

mijn vraag is dus hoe kan ik de pipeline's die (mischien) uit staan en de vertex shader aan zetten??

en bij de overklok optie van de vga core en memorie staat het "enable low level overclocking" uit ( licht grijs als in geen optie )
kan ik dat ook aan zetten zodat ik de kaart wat kan clocken??

hoop dat iemand me kan helpen.
MvD PR{}X][MUS

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-05 10:06

nwagenaar

God, root. What's the differen

Beste TS,

Het lijkt me verstandig om eerst goed de README/FAQ/HELP door te lezen van RivaTuner. Volgens mij zijn deze mogelijkheden duidelijk verwoord in de desbetreffende documentatie.

Ook hebben ze een (Engelstalige) Forum voor RivaTuner ( klik hier ) waarin veel van je vragen beantwoord wordt.

Op GoT gaan wij ervan uit dat je diverse bronnen al hebt gelezen alvorens je een topic opent op GoT en dat je ook aangeeft wat je al hebt gedaan ;)

Mijn Neo Geo MVS collectie

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06-2025
Je kunt zowiezo eerst beter kijken bij NVIDIA VGA BIOS INFORMATION

Als daar staat 16x1,6vp kun je wel vergeten dat je kunt softmodden.

Reken er iig maar niet op dat het gaat - als ik de poll zo zie op het guru3d forum lukt het bijna niemand.

Er staat trouwens ook nog wat info over Rivatuner in het [Algemeen] Geforce topic

:)

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .