Image maken van bootdiskette.

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• *marco*
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03-2025
Hallo,

Ik moet een boot cd maken op computer zonder diskkete drive. Nu wil ik op een andere pc een image (*.iso / *.bin) van een bootdiskette. Heeft iemand een idee hoe ik dit moet doen...

via google ben ik niet echt veel wijzer geworden... meestal kom ik op een site waar ze executebles hebben staan waarmee je een booteble diskkette kan maken... maar een bootdiskkette heb ik opzich wel.

[ Voor 4% gewijzigd door elevator op 06-09-2004 20:38 ]

Verwijderd

http://www.bootdisk.com/ lijkt me erg simpel :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik heb eventjes je topic aangepast - je zette er per ongeluk je mail address in en aangezien GoT een groot forum is zou dat zomaar gespiderd kunnen worden door spam bots en dergelijke :) (daarnaast hebben we liever niet dat dit soort dingen via mail gaan aangezien het gewoon via het forum kan)

Ik ga nu ook nog eventjes je topic titel aanpassen zodat het OS er in staat ... maar ik heb daar een dilemma en dat is namelijk dat ik niet weet welk OS je gebruikt. Als ik dan je topic doorlees zie ik er ook niet in terug wat je zelf al geprobeerd hebt of waarop je gezocht hebt. Als ik dat zo bekijk denk ik dat ik je topic maar ga sluiten :)

Open gerust een nieuw topic - waarin je:
- Duidelijke vraag formuleert
- Genoeg informatie geeft (welk OS, voor welk burn programma zoek je een image)
- Aangeeft wat je zelf al geprobeerd hebt

Dit topic is gesloten.