Dingen over God...

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
Hoe kan er nu een God bestaan? en dat hele scheppingsverhaal is ook maar uit de klei getrokken...

Adam en Eva waren de eerste 2 mensen op aarde, en kregen 3 zoons, Abel, Cain en nog een... ben ff zijn naam kwijt.

Hoe kunnen daar alle mensen uit voortgekomen zijn? Waren ze homo? Of deden ze het met hun moeder? En als ze een zusje hadden gehad? zouden ze die dan n**ken? Dan zou iedereen onderhand het syndroom van down moeten hebben...

En dan: God schiep mensen naar zijn evenbeeld. Waarom lijken we dan niet op God? Waarom lijken we dan nog niet eens op elkaar??? Nemen we dan aan dat God dan niet mensen naar zijn uiterlijk schiep, maar naar zijn karakter? Waarom waren er dan mensen zoals Hitler? Waarom wilde die dan joden uit de weg helpen? Waren die niet goed genoeg om op God te lijken? En jezus, die was Joods... Wilde die zijn eigen kind vermoorden???

Wat zijn jullie thëisten voor zieke geesten man!!

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-01 17:14
Score -4 FLAME??????

Jeez..stel je vraag/stelling anders ff iets normaler?

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
bewijs maar eens het tegendeel.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-01 13:57
Hoe kunnen daar alle mensen uit voortgekomen zijn? Waren ze homo? Of deden ze het met hun moeder? En als ze een zusje hadden gehad? zouden ze die dan n**ken? Dan zou iedereen onderhand het syndroom van down moeten hebben...
Zijn 2 oplossing voor, of god heeft nog wat mensjes bij geschapen (onwaarschijnlijk) of vroeger konden ze nog met elkaar gaan zonder nare dingen ervan te krijgen (waarschijnlijker).
En dan: God schiep mensen naar zijn evenbeeld. Waarom lijken we dan niet op God? Waarom lijken we dan nog niet eens op elkaar???
Uh? Wij lijken wel op elkaar:
1 hoofd, 2 armen, romp, 2 benen enz enz enz... alleen qua details lijken we niet op elkaar maar voor de rest wel natuurlijk.
Nemen we dan aan dat God dan niet mensen naar zijn uiterlijk schiep, maar naar zijn karakter?
Neuh lijkt me niet.
Waarom waren er dan mensen zoals Hitler?
Zondeval, de mens is in zonde gevallen nadat adam van de verkeerde boom at.
Waarom wilde die dan joden uit de weg helpen?
Was beetje ziek in z'n hoofd. De duivel hielp hem vast een handje.
En jezus, die was Joods... Wilde die zijn eigen kind vermoorden???
Jezus moest sterven aan het kruis om onze zonden te vergeven. Wijzelf zouden dat nooit hebben kunnen doen dus stuurde god z'n eigen zoon.
Wat zijn jullie thëisten voor zieke geesten man!!
Jij haalt geloof ik wat door elkaar, theisten zijn mensen die in (een) god geloven. Dat kan elke god zijn die je maar wil, christenen geloven dat de bijbel waar is en daar heb jij het over geloof ik.

Overigens ben ik WEL een theist maar GEEN christen.

ps. en wat minder flamen mag ook wel.

Verwijderd

pease!!!
niet nog een god draad?!

• Defspace
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-12-2025

Defspace

Administrator

zoek es op %god% en %bijbel%.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-01 13:57
idd gebruik de zoekfunctie is en vind alle antwoorden op jouw vragen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.