Toon posts:

PHP reactie systeem/script?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al weken opzoek naar zo'n script maar ik kan er maar geen vinden. (althans excl. nieuwssysteem) Weet iemand van jullie een goede script? Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie mij hierbij zouden kunnen helpen. Thx! (link?)

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:36

De Nelis

en anders maar niet...

Er zijn zat van dat soort scripts te vinden.. probeer het eens : http://www.php.resourceindex.com <- daar.

time is infinite, but each week is ten hours short..

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:24

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

* gorgi_19 ff berichtje tikken... :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:24

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Hoi roberto2004 !

Ik zie dat dit je eerste topic is op het forum, dus als eerste welkom! :)

Zoals je hebt gezien bestaat het forum uit een aantal subforums en heeft ieder subforum (zoals Programming & Webscripting in dit geval) een aantal eisen. Bij ons is dat P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic, zoals overal te vinden bovenin de topics van het forum (sticky). Een handig onderdeel daarvan is P&W FAQ - De "quickstart", een stappenplan om een bruikbaar topic te openen.

Verder gaat Programming & Webscripting over het zelf programmeren van software. :) Vragen om kant en klare code staan we dan ook niet toe. Het is immers geen uitwisselboard en andere sites, zoals bijvoorbeeld www.hotscripts.com, zijn hier veel beter geschikt in. Mocht je het zelf willen maken, dan ben je van harte welkom om een nieuw topic te openen. Let dan wel op de eerder genoemde quickstart. :)

In ieder geval, voor dit topic zie ik weinig bestaansrecht in dit forum, vandaar dat ik hem dicht doe :)

Veel plezier nog op het forum :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.