Mijn Win98 wil niet meer opstarten in normale mode

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-01 22:13
Hoi allemaal: Ik heb HULP nodig. Mijn win98 start niet meer op in de normale modus!! Weten jullie hoe dat kan en hoe ik dat kan oplossen. Het begon met een foutje dat gemaakt was met de netwerkkaart. De naam van de werkgroep wijzigen?

Heb ik eruggezet naar het normaal maar toen werkte het al niet meer! Help me, ik heb dus echt geen idee en ik vrees het ergste win 98 opnieuw installeren. Maar dat durf ik eigenlijk niet goed aan! Ik ben dus eigenliijk nog maar 12.

:( Helpme ik word er gek van 8)7 |:(

Verwijderd

we hebben toch echt meer info nodig.

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:47
Opstarten in veilige modus, netwerk kaart en drivers verwijderen en nog eens proberen?

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-01 22:02

Tux

Het lijkt me handig om te weten welke netwerkkaart e.d. je precies hebt. En natuurlijk welke errors je krijgt als je in normal mode probeert op te starten.

Kan je trouwens nog wel in safe mode opstarten?

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Sorry, maar hier kunnen we weinig mee. Probeer ten eerste zelf een iets uit te zoeken; wat zijn de mogelijke boosdoeners? Heb je al eens in veilige modus wat drivers verwijdert? Je kan wellicht proberen gewoon te starten zonder netwerk adapter.

Je leeftijd maakt hierbij gelukkig weinig uit. Een 12-jarige kan prima lezen, lijkt me. ;) In de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) kan je wat meer informatie vinden over regels van een topicstart, en richtlijnen voor een topic. Zo hoort dit topic niet in Complete Systemen & Laptops, maar in Windows Operating Systems. Ook mist er veel informatie in je topicstart, waardoor wij je niet goed kunnen helpen.

Dit topic is gesloten.