Toon posts:

is het mogenlijk verwijderde temp-files terug te halen

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen.

Ik zit met een groot probleem !!!

Ik ben bezig een data bank te maken via acces van microsoft.
Elke keer als ik klaar ben met het invoeren van de data, druk ik gewoon op het
kruisje, zodat het programma afsluit en als ik hem dan weer open, dan zijn
de gegevens er nog gewoon ( zo als het hoort ).

Echter heb ik nu vanmorgen mijn pc schoongemaakt met Window Washer.

Nu dat ik dus weer de database wil openen, lukt het niet omdat, nu blijkt, dat ie de
gegevens/data heeft opgeslagen als een temp file en ik die dus vanmorgen heb weg
gegooid met WW.

Is er een mogenlijkheid om de data als nog terug te krijgen want ???
Het zou zonde zijn als ik echt een week werk kwijt zou zijn, dus hoop ik het van
wel, maar ik zou niet weten hoe.

Iemand een idee voor mij !?!?!

BvD
Ot-B

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:28
Folder and File Shredder

Safely and securely shred a folder, and all of its contents, or a single file with the built-in Windows right-click menu option. Shredding permanently overwrites these files, rendering them unrecoverable with unerase utilities.
Tja.... als WW geen undelete-functie heeft vrees ik het ergste... maar de bovenstaande link proberen kan natuurlijk geen kwaad.

-

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Yup. Verloren data is heel erg vervelend, als je geen backup hebt :o Maar goed, dit is iets dat je toch verder zelf moet oplossen. Blijf rustig, zet de machine uit (schrijf niets meer naar die machine, repareer vanaf een andere bak door de HDD uit te schroeven) en check de undelete / file recovery programma's die in de SA en Opslagmedia & I/O Controllers FAQ's staan. Met wat geluk heb je het terug.

Of als het heel belangrijk is: breng de HDD naar een professional, kost trouwens _veel_ geld dus probeer het eerst (nogmaals; readonly) zelf. Maar omdat "alles" over undeleten al is gezegd kan dit topic wel dicht, succes :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.