Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
H3llo iedereen.
Na aanraden plaats ik mijn bericht in dit forum neer en ik hoop dat iemand mij kan helpen naar het vinden van de juiste mp3 speler :)

Ik vindt 128 mb genoeg dus dat scheelt ook weer snel in het geld, verder wil ik zeker weten een radio erin!
Verder vroeg ik mij af wat het interne flash geheugen inhoud en/of het geintegreerde geheugen.
En tot slot hoorde ik iets met radio in de koptelefoon, als je koptelefoon dan kapot is dan ben je je radio kwijt??
De volgende mp3 spelers heb ik gevonden

Acer MP3 128 MB
Sweex Pacific
Beatzkey
MSI
Packard Bell
Iriver (ps.€111 euro kan k m krijge)

Is er iemand die ervaring met 1 van dezen heeft OF kent iemand een nog mooiere mp3 speler in deze prijsklasse? (beneden de €115)

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik zou die iRiver kopen. Heb nu twee jaar een IMP-250 gehad, beviel goed. Nu heb ik een iFP-899 in bestelling staan, komt een dezer dagen binnen als het goed is. :)

iRiver blijft tenminste bezig met firmware-upgrades en de opties die op hun spelers zitten zijn gruwelijk uitgebreid. Voor mij echt HET merk voor MP3-spelers. :)

Verwijderd

Ik zou ook voor de irriver gaan. Heb inmiddles al 2 spelers van dit merk gehad en ze bevielen me perfect.
Heb laatst een dag een packerd bell van iemand geleent, type weet ik zo niet maar de kwaliteit vond ik veel minder. Het voelde gewoon erg goedkoop aan.
Koop gewoon kwaliteit en koop iriver.

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:48

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
ik heb ook Iriver, de IFP380T (de vorige The Craft serie) dat vindt ik echt een super ding :D, cker voor de Iriver gaan, de anderen hebben echt veel minder goed geluid en minder hard kan het... de Creative Muvo (e.a.) heeft ook wel redelijk geluid, alleen als je hem harder zet gaat alle bass weg... :( bij de Iriver kan ik hem op 35(van de 40) zetten zonder kraken of bassvermindering en dat is aardig hard :)... meestal luister ik rond de 20 met UBASS preset :D... hij gaat trouwes ook lekker lang met 1 gewone batterij om, en een goede FM ontvangst en goede ingebouwde microfoon en lekkere line-in :D...

[ Voor 14% gewijzigd door BiG-GuY op 06-09-2004 20:18 ]

Gallery V&A

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-11 13:35

De Nelis

en anders maar niet...

Ik zou idd ook voor de iriver gaan.. super geluid, en hij is nog lekker degelijk ook, in vergelijking tot de apparaten die ik in gebruik heb gehad bv. MSI MEGAstuk, Muvo etc.

time is infinite, but each week is ten hours short..

Verwijderd

Ik ben het helemaal met BiG-GuY eens, ik heb ook een 380T, prachtig ding.
Alleen geeft nu (na 1 jaar), een beetje problemen met het "stickje" om de nummers en het volume te regelen. Bij een laag batterijniveau doet meestal 1 van de richtingen van het stickje het niet zo lekker, maarja dat is te verhelpen met een nieuwe batterij.

Maar ik ga er nog mee terug, verder echt super ding, vooral over het batterijgebruik en de geluidskwaliteit ben ik zeer te spreken.

De nieuwe (al een maand of 3 oude) firmware geeft ook optie tot 3dsound, als extra EQ preset. Dat is echt prachtig, dat ze zoiets kunnen doen met een firmware, en dat daar daadwerkelijk ook aan gewerkt word is echt super service!

Kopen dat ding!

Verwijderd

Topicstarter
Nou het lijkt me duidelijk! Bedankt iedereen alvast voor het helpen! :)
Dan heb ik nog de volgende vragen:
- Ik hoor vaak dat de koptelefoon die je bij een mp3 speler krijgt vaak te wensen overlaat...is de koptelefoon van de Iriver wel ok?
- Hij ondersteunt ook Ogg-Vorbis als 1 van de weinige...wat is dit??
- De ene keer lees ik dat ie 1.1 USB poort heeft en de andere 2.0, nou ja hoe dan ook...met 1.1 valt toch ook wel mee te leveN?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 20:38:
Nou het lijkt me duidelijk! Bedankt iedereen alvast voor het helpen! :)
Dan heb ik nog de volgende vragen:
- Ik hoor vaak dat de koptelefoon die je bij een mp3 speler krijgt vaak te wensen overlaat...is de koptelefoon van de Iriver wel ok?
- Hij ondersteunt ook Ogg-Vorbis als 1 van de weinige...wat is dit??
- De ene keer lees ik dat ie 1.1 USB poort heeft en de andere 2.0, nou ja hoe dan ook...met 1.1 valt toch ook wel mee te leveN?
-Iriver gebruikt dopjes van Sennheiser, dit zijn kwalitatief erg goede dopjes.
-Ogg-Vorbis is net zoiets als MP3. Alleen Ogg-Vorbis klinkt mooier(zegt men)
- Heb zelf de Iriver 390t die heeft 256 mb het duurt een possje met usb1.1 om hem vol te zetten maar er is mee te leven.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 20:42:
[...]

-Iriver gebruikt dopjes van Sennheiser, dit zijn kwalitatief erg goede dopjes.
-Ogg-Vorbis is net zoiets als MP3. Alleen Ogg-Vorbis klinkt mooier(zegt men)
- Heb zelf de Iriver 390t die heeft 256 mb het duurt een possje met usb1.1 om hem vol te zetten maar er is mee te leven.
Hmz ok...klinkt goed! >:) maar die Ogg-Vorbis, wat heeft die voor extensie dan? Of moet je dan gewoon mp3tjes converteren naar zown Ogg vorbis extensie?

Verwijderd

De extensie is .ogg
Meer info ku je hier vinden:
http://www.vorbis.com/
http://ogg.pagina.nl/

Verwijderd

Topicstarter
OK thanks
Tot slot, voor zover...
Hoe kan het zo zijn dat de IRIVER IFP 800 voor 111,- te koop is bij de Mediamarkt.
En voor de rest overal voor 169,95. Hoe kan dit!?

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Ze zijn goedkoop :9 .

Waarom neem je niet eens een kijkje naar de Freecom Beatman Flash MP3 player, heb dat ding nou al een paar jaar en bevalt me goed.
Was 1 keer kapot gegaan en toen kreeg ik een nieuwe versie;
• 128MB flashmem.
• FM\AM radio
• WMA player
• Voicerecorder
• Blacklight
• Sennheiser 300D (oid :D) oordopjes inbegrepen + batterij
• Zeer snelle en goede klantenservice.

Ding kost nu iets van 128 euro ofzo. Check de pricewatch

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Verwijderd

Topicstarter
Scheelt €17 euro en ik zie niet waarin ie beter is en aangezien het geluidskwaliteit van de Iriver goed bekend staat... ;)

Verwijderd

Ik heb zelf de MSI Megastick alweer een maandje. 256MB voor al met al 129 euro.
Wanneer je er eigen oordopjes bijdoet, heb je prima kwaliteit! Er zit een goede radiotuner in, microfoon; en een microfoonaansluiting. MP3 en WMA bestanden speelt die af.

Minpuntje is dat het usb 1.1 is. Maar daar tegen over staat dat deze stick 256MB bevat! Dat weegt niet op tegen de prijs van vele andere mp3 spelers van dit moment. 128MB vind ik te weinig. zeker wanneer je hoogwaardige (192kbit) mp3 bestanden wilt afspelen. Dan zit zo'n 128 mb stick zomaar vol.

Daarnaast steek je deze stick in je usbpoort van je pc en wordt deze herkend als extra hdd. En bevat de doos een metalen zilveren ketting. Een plastic hoesje voor om je mp3 speler inclusief een riemclip! Ideaal dus. _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2004 12:57 ]

• _Mithrandir
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-11-2024

_Mithrandir

tOOt TooT

Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 12:55:
Ik heb zelf de MSI Megastick alweer een maandje. 256MB voor al met al 129 euro.
Wanneer je er eigen oordopjes bijdoet, heb je prima kwaliteit! Er zit een goede radiotuner in, microfoon; en een microfoonaansluiting. MP3 en WMA bestanden speelt die af.

Minpuntje is dat het usb 1.1 is. Maar daar tegen over staat dat deze stick 256MB bevat! Dat weegt niet op tegen de prijs van vele andere mp3 spelers van dit moment. 128MB vind ik te weinig. zeker wanneer je hoogwaardige (192kbit) mp3 bestanden wilt afspelen. Dan zit zo'n 128 mb stick zomaar vol.

Daarnaast steek je deze stick in je usbpoort van je pc en wordt deze herkend als extra hdd. En bevat de doos een metalen zilveren ketting. Een plastic hoesje voor om je mp3 speler inclusief een riemclip! Ideaal dus. _/-\o_
Ik heb zelf MSI megastick 1. Het batterijgebruik is alleen nie zo goed. Hij is harstikke snel leeg bij mee na 8 uur spelen ofzo. Verder is hij zo groot dat je hem niet zonder verlengkabel of zonder alle andere USB-apparaten uit te pluggen zo in je compie kan proppen. Gellukig zit er wel standaard een verlengkabel bij.

En bij mij was het mooie zilver wat op de zijkanten van de stick zit al na een week aan het slijten :'( .

Maar ja als datastick werkt hij goed en daar kocht ik hem tenslotte deels ook voor :P

At dawn on the fifth day look to the east

Pagina: 1