--->--> www.zwartemerel.nl <--<---
Verwijderd
Verwijder je temporary internet files eens. En ken je 'minidump'? Scan eens met ad-aware, spy sweeper e.a...
En wat is nu precies je vraag? GoT is niet een kwestie van je probleem neerdumpen en wachten tot iedereen als een ware tovenaar zijn glazen bol tevoorschijn pakt en je probleem te weten komt 
Het enige wat ik in jouw topicstart zie, is het dumpen van een errormessage. Echter, wat wil je hiermee bereiken? Wat is je probleem? Wat heb je al geprobeerd? Probeer altijd zo compleet mogelijk te zijn met je informatie, en kom met een goedomlijnd en uitgelegd probleem aanzetten, dan kunnen mensen je het beste helpen. Zie ook dit stuk FAQ
Zodra je je probleem beter omschrijft, komt er ook een titeledit, want wat er nu in moet weet ik niet
Het enige wat ik in jouw topicstart zie, is het dumpen van een errormessage. Echter, wat wil je hiermee bereiken? Wat is je probleem? Wat heb je al geprobeerd? Probeer altijd zo compleet mogelijk te zijn met je informatie, en kom met een goedomlijnd en uitgelegd probleem aanzetten, dan kunnen mensen je het beste helpen. Zie ook dit stuk FAQ
Zodra je je probleem beter omschrijft, komt er ook een titeledit, want wat er nu in moet weet ik niet
edit:
leon1e
[ Voor 11% gewijzigd door G33rt op 06-09-2004 19:31 ]
Jij g33rt 
Btw. groeten is niet nodig, wij tweakers zijn altijd liev & vriendelijk tegen elkaar
Btw. groeten is niet nodig, wij tweakers zijn altijd liev & vriendelijk tegen elkaar
[ Voor 68% gewijzigd door leon1e op 06-09-2004 19:31 ]
post is niet van mij,,,
drek m`n password wijzigen
Henri
drek m`n password wijzigen
Henri
--->--> www.zwartemerel.nl <--<---
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()