Toon posts:

[mx1000] probleem alleen bij mij of productiefout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey all

ik ben sinds vanmiddag de trotse eigenaar van een mx1000 van logitech. Nu heb ik alleen 1 probleem, en dit is een enorm kut probleem als je het mij vraag. Als ik de muis in de hand heb en hem links en rechts naar beneden druk wiebelt hij als het ware.... ik snap dit niet en het lijkt mij neit dat dit zo hoort.... ik heb het idee dat het door de off/in schakelaar komt die te hoog is, zijn er meer mensen met dit probleem??? plz antwoord mij want ik vind dit wel heel kut en dit is wel het laatste wat ik van deze muis had verwacht

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

je bedoelt als of de voetjes niet evenhoog zijn?
wazig!
weet je zeker dat je ondergrond 100% vlak is?

eerst kijken dan zeiken

Verwijderd

Topicstarter
jepz heb het op mijn icemat gedaan en op mijn bureau zelfde probleem bij beide, en mijn voetjes zouden dus niet evenhoog kunnen zijn idd, maar ik heb het idee dat het de aan/uit schakelaar is :?

• MadMax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-12-2025

MadMax

Dammax

Kan je een foto maken van wat je precies bedoelt?

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het ff gefilmd, qual is niet prima maar het is te zien, moest ff zo want firewire is kaduuk:| en tv kaart is bij me pa dus dan maar via USB:).

http://www.fam-oostveen.demon.nl/mx1000.mpg

• ExploWare
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-08-2025

ExploWare

BoingBoing

dat is het effect wat je beschrijft jah, maar k zie nog nix...
je drukt een beetje hyper op je muis, maar laat ff van dichtbij zien wat het punt/de punten zijn waar die op wipwapt

. . . . . Youp.net . . . . .

Verwijderd

Topicstarter
mja als je goed kijkt zie je toch egt dat hij op en neer gaat, heb net ff me icemat op de kop gehouden en dan kan je duidelijk zien dat hij wiebelt op de voetjes :X

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2004 19:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het inmiddels (tijdelijk) opgelost, op de volgende manier
Afbeeldingslocatie: http://www.fam-oostveen.demon.nl/mx1000.JPG

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2004 19:50 ]

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-02 12:59
Spastisch filmpje :P

Kan je geen pics maken van de zeikant van de muis en de tafel, zodat je ziet dat hij ergens geen contact maakt?

57696520646974206c65657374206973206e657264

Verwijderd

Topicstarter
uhm als je me laatste post leest kun je zien dat ik het al gefixed heb maar ik ben er zo dus nog niet blij mee en ga hier zeker mee terug, ik ben nou eigenlijk nog steeds benieuwd of er meer mensen zijn met dit prob

• cold
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik heb hier ook last van :( ga dit weekeinde zeker terug, ik ben verder ovigens zeer tevreden met deze muis !

MT v3 | EMS 147, VNS 117, BMS 112 | virt ShellyPro3EM (B2500 home-assistant) | Elfin EW11 & Viper Modbus in HA

• Mauzer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:31

Mauzer

Wololoo

Ik heb ook "last" van dit probleem. Ik kwam er pas achter nadat ik deze post las, omdat ik een stoffen muismat gebruik had ik het niet eerder door. op mijn platte tafel merk ik het wel.

Wololoo

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Lijkt wel of er spelling zit tussen die onderplaat en de ondergrond of tussen de bodemplaat en de zeikant. Als er meer gebruikers met dit probleem zijn gewoon terug brengen en beter een ander model nemen maybe andere revisie etc effe goed kijken of uit doos halen.

[ Voor 6% gewijzigd door _MaLa_ op 06-09-2004 20:15 ]

• cold
  • Niet online
ik heb revisie 1.4 en heb het zelfde probleem

MT v3 | EMS 147, VNS 117, BMS 112 | virt ShellyPro3EM (B2500 home-assistant) | Elfin EW11 & Viper Modbus in HA

• cold
  • Niet online
ik heb revisie 1.4 en heb het zelfde probleem
p.s. het reviesie nummer staat op het cd zakje

Sorry op het verkeer de knopje geklikt :(

[ Voor 20% gewijzigd door cold op 06-09-2004 20:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
jep ik heb ook 1.4, het is op deze manier dus wel opgelost maar ik kan niet zeggen dat ik er nou op die manier tevreden mee ben, ik zal morgen zeker ook even contact opnemen met logitech en hiervan hier wel even verslag uit brengen, naja het is dus tijdelijk iig op te lossen door stukkie tape..., enneh nog iets, klikt bij iedereen het zo zwaar als je op het scrollwiel drukt??

• cold
  • Niet online
ja maar dat kan ik niet als hinderlijk ervaren eerder prettig (klikt die niet te snel)
maar ik ben benieuwd naar de reactie van logitech over het wiebelen

• Mauzer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:31

Mauzer

Wololoo

En heb je nog iets eruit gekregen bij logitech?

Wololoo

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

het is meestal je tafelblad .........

je muis denkt dat die lijnen op je bureau recht zijn .. maar die zijn niet recht ;)

die lichte "hout"wave is verneukeratief voor optische muizen

[ Voor 28% gewijzigd door Fish op 15-03-2005 21:15 ]

Iperf

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
fish schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 21:13:
het is meestal je tafelblad .........

je muis denkt dat die lijnen op je bureau recht zijn .. maar die zijn niet recht ;)

die lichte "hout"wave is verneukeratief voor optische muizen
Eh, het ging erom dat de muis fysiek wiebelde... niet dat het pijltje gek bewoog ofzo :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ok .. mag .. maar ik heb er twee waarvan de pijl wiebeld .. :+

ik weet niet wat erger is eigenlijk .. nou ja succes ermee logitech heeft btw wel goeie service ..

Iperf

Pagina: 1