Toon posts:

Draadloos internet traag met WEP*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte Lezer,

Ik heb een vraag

heb een e-tech router(geschikt gewoon voor draadloos internet)
Heb nu een linksys gireless-g usb apdapter heb ook dus gewoon een wep key ingesteld maar me internet is verrekte traag :z het duurt gewoon 10 seconden om de homepage van tweakers te openen en msn aanmelden lukt bijna niet omdat ie te traag is!

Wat kan ik hier aan doen en hij moet wel beveiligd blijven doormiddel wep/mac adres!

alvast bedankt _/-\o_

Verwijderd

Allereerst moet je zeker weten of het aan de beveiliging ligt. Heb je WEP al eens uitgezet en het dus zonder geprobeerd? Is het dan wel snel?

Hoe zit het met het bereik? De computer al eens richting de router verplaatst? Heb je al eens een driver- en firmwareupgrade uitgevoerd?

Heb je de MTU-size al eens aangepast?

Kortom; een hoop dingen die je zelf had kunnen proberen. Doe dat graag alsnog en lees direct even Starten van topics in NT *lezen* over wat je allemaal moet doen met betrekking tot een topicstart.

Edit: en een iets briljantere titel had ook wel gemogen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2004 20:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 20:54:
Allereerst moet je zeker weten of het aan de beveiliging ligt. Heb je WEP al eens uitgezet en het dus zonder geprobeerd? Is het dan wel snel?

Hoe zit het met het bereik? De computer al eens richting de router verplaatst? Heb je al eens een driver- en firmwareupgrade uitgevoerd?

Heb je de MTU-size al eens aangepast?

Kortom; een hoop dingen die je zelf had kunnen proberen. Doe dat graag alsnog en lees direct even Starten van topics in NT *lezen* over wat je allemaal moet doen met betrekking tot een topicstart.

Edit: en een iets briljantere titel had ook wel gemogen ;)
Mtu size?
zou iemand me daar wat over kunnen uitleggen (zonder wep is ie inderdaad sneller)

bereik is goed!

ik heb de router en zo al verplaatst daardoor heb ik nu een goed singnaal sterkte en 11 mbs verbindingen heel soms 2 mbit verschilt op moment.

Alvast bedankt :*)