Aangezien ik een beetje controlpanel minded ben en het leuk vind om te kijken wat er allemaal kan ben ik bezig met LDAP 
Ik heb ISPman op een Fedora Core 2 Machine erg goed draaiend en zou graag de users wat willen laten doen met de info die ze hebben.
Dus je maakt een user aan.... deze heeft wat info en gegevens, waaronder mailboxen enzo, en ik wil dus iets maken of eigenlijk kijken of andere interfaces met de LDAP-tree van ISPman om kunnen gaan.
Nu lijkt dit een beetje op een helpdesktopic maar dat is het niet
ISPman ben ik even een dag mee bezig geweest om dat op de goede manier aan het draaien te krijgen zonder rare fratsen en dat lukte.... nu zijn hier vast wel mensen die weten of je dus met een ander prog de LDAP-tree van ISPman in kan lezen en kan editten.
Ik ben nog druk bezig om LDAP verder door te spitten maar wellicht dat iemand wat meer info heeft over LDAP en dat op een goede manier even neer kan zetten (beknopt dus)
Ik heb ISPman op een Fedora Core 2 Machine erg goed draaiend en zou graag de users wat willen laten doen met de info die ze hebben.
Dus je maakt een user aan.... deze heeft wat info en gegevens, waaronder mailboxen enzo, en ik wil dus iets maken of eigenlijk kijken of andere interfaces met de LDAP-tree van ISPman om kunnen gaan.
Nu lijkt dit een beetje op een helpdesktopic maar dat is het niet
Ik ben nog druk bezig om LDAP verder door te spitten maar wellicht dat iemand wat meer info heeft over LDAP en dat op een goede manier even neer kan zetten (beknopt dus)
Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)