Toon posts:

Philips HDRW720 -> Opnemen van DVD op HDD?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg mij af of het met ene Philips HDRW720 mogelijk was van DVD op te nemen op HDD?
Of moet men dan alsnog een apart dvd speler gaan uitsluiten op de ext2 ingang van de dvd recorder?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 17:57:
Ik vroeg mij af of het met ene Philips HDRW720 mogelijk was van DVD op te nemen op HDD?
Of moet men dan alsnog een apart dvd speler gaan uitsluiten op de ext2 ingang van de dvd recorder?
Dat ding is toch gemaakt om dvd's op te nemen op de harde schijf, lijkt mij geen enkel probleem.

Verwijderd

Nope, geen DVD->HDD. Want dat zou het erg makkelijk maken om DVDs te 'reproduceren'. HDD->DVD kan wel. Als je een film van TV opgenomen hebt wil je die misschien wel bewaren, dus is dit wel nodig.

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05:04
De HD recorder van Philips ondersteund deze optie idd. niet. Die van Pioneer wel. (maar dat vroeg je natuurlijk niet)

Verwijderd

ik heb de 520 en het gaat gewoon hoor.
wat een geweldig aparaat!!! >:)

Verwijderd

Zou in eerste instantie zo snel mogelijk van de philips dvd recorder af zien te komen.
Zal best wel werken nog, met een beetje mazzel zelfs de komende maanden, maar als je eenmaal problemen er mee heb gehad of gaat krijgen is dat niet echt goed voor je bloeddruk, de service is namelijk echt goed klote daar.
Pagina: 1