Toon posts:

Apple Ipod 4G en MINI

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat vinden jullie van de nieuwe ipod 4G, en tss het verschil van de 4G en de mini.
Ikzelf heb juist een ipod besteld maar aangezien ik in belgie woon, moet ik er nogal lang op wachten, want daar is hij bijna nergens in voorraad :(
Het verschil tss de 4G 20GB en de mini vind ik persoonlijk heel klein. De mini is iets wat kleiner, maar de gewone ipod krijg je tog ook nog in je zakken, dus heb ik maar de 4G 20 GB gekocht, maar wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Heb al wat rondgekeken maar een vergelijking tss de 4G en de mini zie ik nergens!
Dus laat jullie allemaal gaan!
Schrijven maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

wat voor vergelijking wil je ? de 4G is iets groter en heeft meer opslag, en is er niet in fancy kleurtjes, meer verschillen zijn er volgens mij niet...

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 17:46:
Wat vinden jullie van de nieuwe ipod 4G, en tss het verschil van de 4G en de mini.
Ikzelf heb juist een ipod besteld maar aangezien ik in belgie woon, moet ik er nogal lang op wachten, want daar is hij bijna nergens in voorraad :(
Het verschil tss de 4G 20GB en de mini vind ik persoonlijk heel klein. De mini is iets wat kleiner, maar de gewone ipod krijg je tog ook nog in je zakken, dus heb ik maar de 4G 20 GB gekocht, maar wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Heb al wat rondgekeken maar een vergelijking tss de 4G en de mini zie ik nergens!
Dus laat jullie allemaal gaan!
Schrijven maar!
er is genoeg over geschreven.....zoek eens op google voordat je je hier aanmeld om een vraag te stellen waarna we je waarschijnlijk nooit meer terug zien.

http://www.google.nl/sear...elijken+met+4g&lr=lang_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
^^ met stom, en je hebt hem toch al gekocht? Waarom wil je dan nog een vergelijking? :?

Maar goed, nog een verschil: de mini is uit één stuk metaal gemaakt (behalve boven- en onderkant), 4G is meer een 'doosje'

O ja, je zou natuurlijk ook het andere topic met 'iPod', 'mini' en '4G' in de titel kunnen lezen 8)7 [rml][ iPod] Mini populair, maar 4G niet ??[/rml]

[ Voor 31% gewijzigd door The Evil Brain op 06-09-2004 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Man zoek eens, er zijn genoeg andere topics over de Mini en 4G :/

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk hier is: http://www.apple.com/nl/ipod/specs.html
hier zie je een goede vergelijking tussen de iPod mini en de 4G 20 & 40 GB.

ik denk dat dit topic nu wel gesloten kan worden.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2004 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mjah, omdat er echt al mega veel topics lopen over de iPod(mini) zie ik het eigenlijk niet zitten om weer een topic erover open te laten....

Overigens wel welkom op GoT ;) ik zie dat je net nieuw bent en wil je dan ook vriendelijk wijzen op die mooie stickeys hier in Apple Talk, die staan er om door genomen te worden zodat je topics in het vervolg open kunnen blijven ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Zwerver op 06-09-2004 19:51 ]

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.