Als iemand die er heel vroeg bij was op tweakers. Ik denk dat ik er ergens in 2000 bij was. Nou is er in die tijd een heleboel veranderd. Tweakers is een b.v. geworden.
Als ik tegenwoordig kijk naar de postings op de frontpage dan zijn er op het moment van schrijven. Heel veel postings die vallen onder de catogerieen:
- Aankondiging van nieuwe dienst
- Aankondiging nieuw produkt
- persberichten
- omzet van bedrijven e.d
Wat ik tegenwoordig mis wat je vroeger veel meer was en wat ik juist zo mooi vond aan tweakers.net waren de:
- extreme casemods
- CPU koeler reviews
- handleidingen voor het maken van bijvoorbeeld een baybus oid
- extreme overclocken
- reviews van vanalles
- onzinnige maar toch wel leuke artikelen om te lezen
Nou mis ik dit allemaal tegenwoordig. De frontpage is tegenwoordig een verzameling van persberichten en weinig spannende nieuwtjes. Tweakers doet zijn naam tegenwoordig geen eer meer aan en in mijn ogen en is tegenwoordig meer hardware.info aangezien er bijna niets over het tweaken van je computer gaat...
Toch wil ik even zeggen dat tweakers altijd homepage is geweest van mij en dat er
is voor alle harde werkers die eraan werken!
Als ik tegenwoordig kijk naar de postings op de frontpage dan zijn er op het moment van schrijven. Heel veel postings die vallen onder de catogerieen:
- Aankondiging van nieuwe dienst
- Aankondiging nieuw produkt
- persberichten
- omzet van bedrijven e.d
Wat ik tegenwoordig mis wat je vroeger veel meer was en wat ik juist zo mooi vond aan tweakers.net waren de:
- extreme casemods
- CPU koeler reviews
- handleidingen voor het maken van bijvoorbeeld een baybus oid
- extreme overclocken
- reviews van vanalles
- onzinnige maar toch wel leuke artikelen om te lezen
Nou mis ik dit allemaal tegenwoordig. De frontpage is tegenwoordig een verzameling van persberichten en weinig spannende nieuwtjes. Tweakers doet zijn naam tegenwoordig geen eer meer aan en in mijn ogen en is tegenwoordig meer hardware.info aangezien er bijna niets over het tweaken van je computer gaat...
Toch wil ik even zeggen dat tweakers altijd homepage is geweest van mij en dat er