Goede DVD doosjes / hoesjes

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Ik heb bij DDVD.info 50 DVD doosjes gekocht, maar de kwaliteit ervan valt me eigenlijk best wel tegen. De coverinlay is niet goed vastgeplakt en laat snel los, tevens is het plastic ervan erg dun waardoor het heel snel beschadigd is.
Het doosje sluit niet lekker af, het klikt niet echt en gaat ook snel kapot. Nu waren ze ook erg goedkoop dus ik lig er niet wakker van ofzo.

De volgende keer dat ik lege hoesjes koop zou ik graag dezelfde kwaliteit doosjes willen kopen die ook bij "echte" DVD's zitten. Maar waar koop ik die kwaliteit?

[ Voor 9% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 06-09-2004 17:39 ]

• GeBas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-04-2025

GeBas

--

Oscar Mopperkont schreef op 06 september 2004 @ 17:38:
Ik heb bij DDVD.info 50 DVD doosjes gekocht, maar de kwaliteit ervan valt me eigenlijk best wel tegen. De coverinlay is niet goed vastgeplakt en laat snel los, tevens is het plastic ervan erg dun waardoor het heel snel beschadigd is.
Het doosje sluit niet lekker af, het klikt niet echt en gaat ook snel kapot. Nu waren ze ook erg goedkoop dus ik lig er niet wakker van ofzo.

De volgende keer dat ik lege hoesjes koop zou ik graag dezelfde kwaliteit doosjes willen kopen die ook bij "echte" DVD's zitten. Maar waar koop ik die kwaliteit?
post dit ook ff bij de shop survey, dat lezen meer mensen die bij deze shop willen gaan kopen.

zelf ben ik tevreden over de dvd doosjes van ddvd.info

[ Voor 6% gewijzigd door GeBas op 06-09-2004 22:50 ]

| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |

• vingerfrits
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-01-2022

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

Kijk gewoon even rond bij verschillende winkels :o Denk niet dat hier echt hoesjes tweakers :P op deze site zitten _/-\o_

Asus P5PL2, Intel Pentium D 945, 2GB DDR2, GeForce 7900 GT

• mtthw
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-03 22:15
Ik heb een tijdje terug m'n hoesjes bij cdrwinkel.com besteld. Het plastic zit in ieder geval goed vast en ben 'r eigenlijk goed over te spreken.

Verwijderd

Graag de prijs van de doosjes erbij vermelden :) wil het nu graag weten zelfs.

Doosjes van een tientje per stuk mogen wel van fluweel met zilver ofzo zijn, maar dan zijn ze nog niet goed, of doosjes van 0,25 euro ofzo...

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2004 22:59 ]

• Oscar Mopperkont
Volgens mij 8,95 voor 50 doosjes. Het kostte dus ook geen kont, dus ik mocht ook niks verwachten wat dat betreft. Aan de andere kant... als ze dit al voor dat geld kunnen maken, dan zal een "goed" doosje niet veel duurder hoeven te zijn. Maar
dit topic is ook niet bedoeld om te klagen over DDVD.info. Ik wil alleen niet de volgende keer weer dezelfde "fout" maken.

Als ik op andere sites kijk dan zijn de doosjes vaak gelijk geprijsd. Maar aan de prijs zelf kan ik niet zien of het goede doosjes zijn, kan ook gewoon zijn dat de marges hoger zijn. Verder zie je aan het plaatje ook niks.

[ Voor 14% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 06-09-2004 23:07 ]

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:05
Ik heb ook die 50 dvd-doosjes bij ddvd.info gekocht voor € 8,95 en vind daar niks mis mee. Heb ook hier in een computerwinkel dvd-doosjes gekocht (5 voor € 3,-) en waren exact dezelfde als die van ddvd.info. Volgens mij zijn ze overal hetzelfde omdat dit gewoon een massaprodukt is.

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-02 16:54

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Ik (eigenlijk mijn vader :P ) heb doosjes gekocht bij pcglobe.nl, 100 voor € 11,90 (als je eer een wil waar 2 dvds in kunnen is het 100 voor € 12), maar die hebben we pas net (pas 1 dvd mee gebrand), dus kan er niet veel over zeggen, maar aan die ene dvd te zien, is het wel goed.

• Oscar Mopperkont
MEGATRON schreef op 06 september 2004 @ 23:24:
Ik heb ook die 50 dvd-doosjes bij ddvd.info gekocht voor € 8,95 en vind daar niks mis mee. Heb ook hier in een computerwinkel dvd-doosjes gekocht (5 voor € 3,-) en waren exact dezelfde als die van ddvd.info. Volgens mij zijn ze overal hetzelfde omdat dit gewoon een massaprodukt is.
Volgens mij zijn het dus idd overal dezelfde. Maar ze zijn duidelijk anders dan wat je krijgt als je een DVD koopt. En die hoesjes zul je toch ook wel ergens moeten krijgen? Ik wil best wel 30 cent ipv 15 cent (jaja 100%!!! meer :o ) per doosje betalen als het dan gewoon "echte" doosjes zijn.

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-03 23:25
Zijn niet overal hetzelfde.. Heb nu al meerdere malen bij cdrwinkel.com besteld, en de laatste paar keer had ik andere (betere) doosjes gekregen.. €18,95 voor 100 geloof ik :P

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:01

El Martino

Zo niet, dan toch.

Ik zal eens nakijken bij welke online winkel ik mijn dubbel-DVD hoesjes destijds gekocht heb. Deze waren van zeer hoge kwaliteit. Ze sluiten goed en het plastic is naar verhouding vrij dik en stevig.

Ik heb pas enkele doosjes bij opusshop.de besteld en deze waren van iets mindere kwaliteit; dun plastic en matige sluiting. Ik heb net een doos met hoesjes van cdrwinkel.com ontvangen, maar deze heb ik nog niet goed bekeken. Ik zal vanavond of morgen posten hoe deze zijn in vergelijking met die dubbel-DVD hoesjes.

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Pagina: 1