Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Heb je al iets gevonden hoe je dat water in het midden van "gate" maakt? .. lijkt me wel cool 
Toppertje!
Toppertje!
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Verwijderd
Erg fraai en een welkome afwisseling van de donkere gangen in doom 3, Heb je ook nog plannen om de stargate te activeren en hem daadwerkelijk als teleporter te laten fungeren?
Heel mooi, very nice 
Maareuh, zal het niet handig zijn om het te posten in een doom 3 mapping topic?
/me is zelf wel into mapping, maar niet doom 3, dus iemand die het wil wagen?
Maareuh, zal het niet handig zijn om het te posten in een doom 3 mapping topic?
/me is zelf wel into mapping, maar niet doom 3, dus iemand die het wil wagen?
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Cool
very nice... maar is het niet heel lastig om al die details aan te brengen? Of zijn dat mereneel textures?
ik vind het er al aardig mooi uitzien, alleen misschien iets lichtere rook erbij nu lijkt het net alsof ie in de fik staat
Ik ga inderdaad die splash maken, heb al even gespeeld met particles. heb ook al een redelijke event horizon aan de praat, en hij gaat ook als teleporter werken. Weet eigenlijk niet presies waarom ik deze map aan het maken ben. Maar vind het vooral leuk om te doen.
Sorry ik wist niet dat er een mapping topic was. als deze op slot gaat zal ik hem daar wel posten.
Ik ben zeer bereid mensen te helpen met problemen met doom3 mappen. Heb er zelf ook een aantal gehad en weet hoe vervelend het is om alles zelf uit te moeten vogelen. add maar op MSN ofzo of IRC Efnet #3dsmax
Sorry ik wist niet dat er een mapping topic was. als deze op slot gaat zal ik hem daar wel posten.
Ik ben zeer bereid mensen te helpen met problemen met doom3 mappen. Heb er zelf ook een aantal gehad en weet hoe vervelend het is om alles zelf uit te moeten vogelen. add maar op MSN ofzo of IRC Efnet #3dsmax
[ Voor 24% gewijzigd door ElmarNieser op 06-09-2004 18:53 ]
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Verwijderd
OMG dat ziet er cool uit
Nu heb ik spijt dat ik helemaal gee verstand heb van 3dmax of mapediten voor Doom 3- Quake want ben heel groot StarGate fan
Hou het zeker in de gaten dit
Ziet er goed uit en het idee is heel leuk
Echter is een heel topic voor een enkele map wat overdreven. Je kunt het beste je werk laten zien in dit topic: Het Grote Doom 3 Modding Topic. Daar zitten meer modders die ook voor Doom 3 bezig zijn. Veel succes ermee
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()