wel heel raar probleem met wintv pci fm

Pagina: 1
Acties:

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Topicstarter
ok, gisteren een topicje dat de vid-in ervan niet wou werken en dat bleek aan de drivers te liggen, vandaag een nieuw probleem.
Ik gebruik deze kaart al bijna 1,5 jaar en der is eigenlijk nog nooit iets mis geweest, maar nu breekt mijn spreekwoordelijke klomp (kist eigenlijk)

Als ik radio luister (gaat via zelfde korte kabeltje van wintv -> geluidskaart) is er gewoon geluid, ik kan alles horen. Start ik WinTV2000 dan is het geluid weg. En nee, hij staat niet op mute, want als ik met source de vid-in kies krijg ik wel netjes beeld en geluid. Zet ik em weer gewoon op een tuner, bv ned1, dan heb ik wel gewoon beeld, maar geen geluid.

Bij de settings staat alles ook goed (voor zover ik weet, kan niets verkeerds vinden) en ik heb alle andere problemen op got ook al doorgelezen en dingen geprobeerd (kloten met de windows line-in instellingen enzo.

Wintv2000 is de nieuwste versie: 4.4.22107

Insert vies grapje hier

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:28
Enige wat ik zo even kan bedenken(heb em zelf ook), je hebt die drivers toch wel van de NL site gehaald? De Duitse en USA site drivers zijn vaak niet geheel compatible.

En heb je die tuner ingang ook op lijningang gezet in de tuner-opties, of staat dat nog gewoon via wave-in?

Mijn Wintv versie is 4.0.21126 en werkt perfect (van de CD)

[ Voor 36% gewijzigd door Sjah op 06-09-2004 18:09 ]

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Topicstarter
staat op lijn, geloof dat de drivers van nl zijn, zal ze wel ff opnieuw downloaden en installen.

Insert vies grapje hier