Toon posts:

Hotmail: replyen, zie geen oud bericht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik in Hotmail een bericht wil beantwoorden, zie ik dus nooit de tekst die de afzender heeft gestuurd. Ik kan instellen dat ik deze handmatig of automatisch wil invoegen. Geen van deze opties werkt.
In het gunstigste geval wordt het oude bericht als attachment bijgesloten, daar heb ik dus niets aan. Anderen kunnen wel gewoon het oorspronkelijke bericht verwerken in hun reactie.

Hoe zit dat precies?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
doe je dit met Hotmail via Outlook/Outlook Express, een andere client of via de website?

Lijkt me zoiezo hoe dan ook nuttig om deze vraag bij MSN zelf neer te leggen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• F-Wee
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-06-2025

F-Wee

vreemd, hier stond toch iets??

Ik heb dat ook eens bij iemand gezien. Wat we toen ingesteld hebben is om een > voor elke regel van het originele bericht te laten zetten. Sindsdien geen probleem meer gehad.

Ouwe troep en veel geduld geven uiteindelijk alsnog een burnout.

Verwijderd

Topicstarter
Zelfs dat helpt niet, die instelling had ik reeds aanstaan.

Heel hardnekkig, dat de originele tekst als bijlage geplaatst wordt, in plaats van in het bericht zelf.

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:50

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Post eens de volledige instellingen van Berichtbeantwoording.

Mijn instellingen:
Inclusief oorspronkelijke tekst bij beantwoorden Je kunt de oorspronkelijke tekst van berichten automatisch of handmatig opnemen in je antwoord.
Staat op automatisch

Markering oorspronkelijke tekst De oorspronkelijke berichttekst kun je scheiden door middel van een horizontale gestreepte lijn of door elke regel te laten beginnen met een symbool ('>').
Staat op horizontale scheiding

Antwoordadres Voor de berichten die je verstuurt, kun je een ander adres dan het adres van deze account opgeven.
Staat op het Hotmail-adres.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Verwijderd

Topicstarter
Ik blijk dus alleen de originele tekst te kunnen zien als het originele bericht alleen tekst bevat. Dat wil zeggen dat het bericht is opgesteld volgens de Quoted-Printable Content-Transfer-Encoding.

In alle andere gevallen wordt er een txt- of html-attachment bijgesloten.
Pagina: 1