Toon posts:

Grabben gaat kut op AOpen 48x, help...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb steeds als ik een cd ga grabben, dat er aan het begin allemaal gekraak in zit.
Met 'on the fly' een audio-cd braden precies hetzelfde.:(
Any suggestions?:?

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal!:(

Verwijderd

ik weet geen oplossing. maar weet wel dat ik dit ook met mijn 36x aopen had. misschien een typisch aopen kwaaltje?

Probeer anders eens de ripsnelheid te vrlagen of gebruik een ander prog of of of

Verwijderd

Topicstarter
Andere proggies helpen ook niet, en de dea-speed verlagen evenmin...
Dit is dus een typisch gevalletje van je systeem downgraden: mijn 40x BTC deed het een stuk beter, maarja, ik dacht slim te zijn door deze om te ruilen voor de AOpen van mijn broertje.:(

Verwijderd

goedkoopste oplossing=Hitachi
Beste oplossing = Plextor.

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 09:13

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

En als je EAC gebruikt heb je dan hetzelfde probleem ? Mijn DVD-spelertje tikte en kraakte ook erg maar met EAC heb ik totaal geen problemen meer. :) Duurt alleen een stuk langer... :(

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Verwijderd

Ik gebruik in twee systemen een PIIIE en een
AMD K6-3-450 met resp. 40x en 48x Aopen, en heb geen problemen, nimmer gehad met Grabben.

Waarschijnlijk ligt het aan je brander- resp grab software, of je geluidskaart, ik heb een TerraTec EWS64 XL en SB Live1024 op de systemen, met eigen MERK Audio-player die ook kan grabben en MP3 kan coderen, en dat gaat prima, ik kan je de Digital Audio Center2 van Creative aanraden, die kun je daar zo gratis downloaden, en werkt met SB compatible soundkaarten, en dat zijn er een hele hoop!

http://www.HardwareXpo.net

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 00:52
Nee, ligt aan de Aopen cd-rom speler. De Aopen 40 en 48x staan bekend om dit soort problemen. Een enkele 40/48x Aopen heeft dit niet, maar bijna allemaal wel. Van de nieuwe 52x weet ik het niet.

Advies: koop een Asus 50x. :)

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Verwijderd

Ik heb daar nooit problemen mee gehad met mijn Aopens, de 32, 36 & 48 speeds...

Verwijderd

Ik heb een Aopen 52X en geen enkel probleem:)
Pagina: 1