hulp gevraagd bij het linken van mySQL databases

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• jboekel
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-05 16:20
Hallo,

wij zijn nu bezig met een filmsite (ww.movieinc.nl) gehost door E-dentify,
waar we het nieuwsscript op deze pagina http://www.phphulp.nl/php/scripts/3/72 voor willen gebruiken. We proberen om de database van het forum (user.php) waar nu al 81 mensen staan ingeschreven te gebruiken voor het inlog en nieuws post systeem. We proberen om alleen editors toegang te geven tot het post systeem en iedereen tot het comment systeem, waarvoor je wel ingelogd moet zijn.

De problemen beginnen bij het linken naar de forumdatabase, dat werkt
niet. Hij wordt wel herkend, maar als er een gebruikersnaam + password wordt gebruikt is dat ongeldig, hij gebruikt de database dus niet. Ook weten we niet hoe we members voor het comment systeem moeten laten inloggen, en die buiten het nieuws post systeem te houden.

We hopen dat u ons kunt helpen met deze vraagstukken.

Met vriendelijke groet, Jeroen v. Boekel (jeroenvanboekel@movieinc.nl)

Verwijderd

Heb je de FAQ gelezen?

• Bud_s
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-05 13:46
TR verstuurd

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:24

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Hoi jboekel!

Ik zie dat dit je eerste topic is op het forum, dus als eerste welkom! :)

Zoals je hebt gezien bestaat het forum uit een aantal subforums en heeft ieder subforum (zoals Programming & Webscripting in dit geval) een aantal eisen. Bij ons is dat P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic, zoals overal te vinden bovenin de topics van het forum (sticky). Een handig onderdeel daarvan is P&W FAQ - De "quickstart", een stappenplan om een bruikbaar topic te openen.

Verder gaat Programming & Webscripting over het zelf programmeren van software. :) Dit houdt in dat we geen support geven op andersmans software. In jouw geval heb je een probleem met bepaald nieuws scripts, welke je niet zelf hebt gemaakt. Zijn dingen onduidelijk, neem dan contact op met de maker van het originele script. Hij kent alle ins-en-outs van het script en weet veel beter en sneller hoe het werkt.

Daarnaast zijn we er niet om jouw werk te doen. :) Heb je een concreet, geisoleerd probleem waar je zelf niet uit komt, dan kan je dit posten. Echter, jouw probleem heeft te maken met de integratie van 2 standaard scripts. Hier geven we dan ook geen support op. :)

In ieder geval, voor dit topic zie ik weinig bestaansrecht in dit forum, vandaar dat ik hem dicht doe :)

Veel plezier nog op het forum :)

Voor beide heren boven mij, ik neem aan dat het topic Policy mbt replies in 'slechte' topics jullie bekend is :)

[ Voor 5% gewijzigd door gorgi_19 op 06-09-2004 16:53 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.