Toon posts:

[98] PCI Serial Controller Probleem*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Compaq Desktop 4000 5166 waarop ik eerst Windows 98 heb geinstalleerd, en verder een upgrade naar ME
ik wilde nu een pci kaartje met usb aansluiting erbij prikken, maar dan start de pc niet meer op. Kaartje weer verwijderd, en nou blijkt dat er problemen zijn met de stuurprogramma's van de PCI Serial Controller. Deze drivers kan ik nergens vinden, niet op de win 98 cd, niet op de ME cd, en ook niet op internet, de pc kan ze althans niet zelf herkennen.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem op kan lossen?

Alvast bedankt.

Bob

Verwijderd

Ik raad je met klem aan om terug te gaan naar Windows98 SE.

Niet alleen is daar drivermatig meer ondersteuning voor diverse producten, maar is het ook nog stabieler als ME. In mijn optiek is het het verot-ste os wat ze ooit hebben ontwikkeld...

Rob

p.s. werken nieuwere 98se drivers ook nie ?

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik heb ook van de site van Compaq drivers gedownload, maar ook deze werken niet.
Ik zal de boel formatteren en overnieuw beginnen, en eens kijken of ik dan verder kan komen.

In ieder geval bedankt !

Bob

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu de boel geformatteerd, en 98 opnieuw geinstalled, maar nog steeds zit ik het met hetzelfde probleem. de drivers kan hij zelf niet detecteren, en ook de gedownloadde drivers van de Compaq website werken niet........

Iemand nog een idee?

alvast bedankt,

Bob

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even een titel edit zodat het OS in je topic titel staat :)