Wat een fantastische topic start..
Maar waarom een win2000 CD gebruiken? Heb je geen XP CD 
Of maak XP opstart diskettes dan, www.bootdisk.com
Of maak XP opstart diskettes dan, www.bootdisk.com
[ Voor 24% gewijzigd door Br@m op 06-09-2004 15:57 ]
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Misschien lukt het ook wel met de MS-DOS 5.0 diskettes
Wat denk je nu zelf............
Wat denk je nu zelf............
Wat bedoel je
Leg het eens beter uit wat je van plan bent 
Als het om benanderen van bestanden gaat en je hebt de XP cd niet, kan je een volledige installatie doen van windows 2000 Pro (server).
Daarna een take ownership doen op je oude bestanden (zie de WOS FAQ).
Als het om benanderen van bestanden gaat en je hebt de XP cd niet, kan je een volledige installatie doen van windows 2000 Pro (server).
Daarna een take ownership doen op je oude bestanden (zie de WOS FAQ).
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Nee, kan niet. Of bedoel je vanaf een Win2K CD booten om zo in een recovery console te komen om bij je XP bestanden te komen? Volgens mij kan dat ook niet, maar het is het proberen waard.
De bestanden die je zult herstellen zullen de 2000 bestanden zijn. Je kan beter even met je licentie een nieuwe cd bij microsoft bestellen 
Lees ook even Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door, je topicstart is namlijk niet helemaal volledig
Lees ook even Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door, je topicstart is namlijk niet helemaal volledig
Je wilt met een 2000 cd in de "Recovery Console" enkele dingen repareren aan Windows Xp als ik moet gokken? Of wil je een installatie compleet overshrijven?
Ik snap dus totaal niet wat je bedoeld met zo'n topic start, en ik weet zeker dat ik niet de enige ben. Zou je, als je zelf het probleem niet kunt oplossen een nieuw topic willen openen.... Maar dan wel aan de hand van onze faq: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) hier staat alles in waaraan een topic moet voldoen.
Veel succes, en probeer het leesbaar te houden voor ons
Ik snap dus totaal niet wat je bedoeld met zo'n topic start, en ik weet zeker dat ik niet de enige ben. Zou je, als je zelf het probleem niet kunt oplossen een nieuw topic willen openen.... Maar dan wel aan de hand van onze faq: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) hier staat alles in waaraan een topic moet voldoen.
Veel succes, en probeer het leesbaar te houden voor ons
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()